12/12/2025
Met een brok in mijn keel, maar rust in het hart - vertel ik jullie:
Bijna zes jaar geleden schreef ik me in bij de KVK. Wat begon als een spannend avontuur groeide uit tot Elenza Fotografie. In die jaren mocht ik zóveel bijzondere momenten vastleggen. Gezinnen, liefdesverhalen, ja-woorden en alles daartussen. Daar ben ik oprecht ontzettend dankbaar voor.
Tegelijk is het leven keuzes maken. Soms ook keuzes die je liever uitstelt, maar die wel kloppen. Het afgelopen jaar zette ik twee nieuwe deuren open. Ik bouwde aan mijn eigen bedrijf in ambulante begeleiding en ADHD-begeleiding en kroop opnieuw de schoolbanken in om docent te worden. En wat bleek. Voor de klas voel ik me écht thuis.
Daarom is dit het moment om eerlijk te zijn.
Ik ga stoppen met Elenza Fotografie.
Niet omdat het niet mooi was. Juist omdat het zo waardevol is geweest. Maar mijn focus mag nu verleggen. Ruimte om te groeien als docent en begeleider. Niet meer werken in vakanties en weekenden. Tijd voor de mensen die ik liefheb. Geen constant vol hoofd meer, geen achter-de-feiten-aan-gevoel.
Voor alle bruidsparen en gezinnen die al iets hebben gepland. De bruiloften en shoots die in 2026 staan, gaan gewoon door zoals afgesproken. Over hoe en wat daarna volgt, deel ik later meer.
Life is too short om niet te luisteren naar wat klopt.
Een gigantische dank aan iedereen die me vertrouwde, me aanbeval, me liet meekijken in hun leven. Elenza Fotografie stopt, maar alles wat het me bracht neem ik mee. 💛
Foto: