Marianne Visser Fotografie

Marianne Visser Fotografie ღ Fotograaf en mama
ღ Kleurrijk, fris en natuurlijk
ღ Geliefd, geborgen & gedragen
ღ Babywearing Fotografe in omgeving Leeuwarden

Een regenachtige zondag... Dit is iets wat ik nog steeds wilde proberen om te maken; en 2 in 1 portret.Jaren terug eens ...
01/08/2022

Een regenachtige zondag...

Dit is iets wat ik nog steeds wilde proberen om te maken; en 2 in 1 portret.
Jaren terug eens gedaan, maar toen waren mijn photoshopskills nog niet zo goed.

Broer en zus.
Zo verschillend, maar ook lijken ze wel veel op elkaar❤️

☆ European Babywearing Week - Dag 7☆ Draagt jouw familie ook? Mijn man draagt sporadisch wel eens, meestal deed hij dat ...
08/05/2022

☆ European Babywearing Week - Dag 7☆

Draagt jouw familie ook?
Mijn man draagt sporadisch wel eens, meestal deed hij dat voor fotosessies voor
Zelf heeft hij er niet veel mee. Hoe zit dat bij jullie?

Onze zoon liet zich ook gemakkelijk dragen door anderen. Hij vond en vind, nu 6 jaar, nog steeds fijn om even in de doek te knuffelen 🥰

Fijne mama dag vandaag❤️

☆ European Babywearing Week  - Dag 6 ☆ Is er iemand die jou heeft geïnspireerd in te gaan dragen? Heb je een consult geh...
07/05/2022

☆ European Babywearing Week  - Dag 6 ☆

Is er iemand die jou heeft geïnspireerd in te gaan dragen? Heb je een consult gehad of heb je het op een andere manier geleerd?

Vergeet niet degene die je inspireerde of je draagconsulente te taggen, want dankzij hun hebben wij een mooie draagreis al kunnen maken!🥰

Op de foto zie je van . Zij is 1 van de consulentes hier in het hoge noorden

 

☆ European Babywearing Week  - Dag 5 ☆ Heb jij wel eens dubbel gedragen? Of draag jij je tweeling wel eens samen? Was he...
06/05/2022

☆ European Babywearing Week  - Dag 5 ☆

Heb jij wel eens dubbel gedragen? Of draag jij je tweeling wel eens samen? Was het tijdens een uitje of was echt een uitzonderlijke situatie?
Heb je er net als ik een foto van?

Ik tweemaal, helaas trekt mijn rug dat echt niet. Toen ik het deed waren beide kindjes ziek en hadden beide mama honger.

Soms komt het wel eens voor dat je 2 kindjes draagt.
Bijvoorbeeld 1 op of in de buik en 1 op de rug. Beide elk op een heup.

Ik heb helaas geen dubbeldraagfoto, maar op deze foto was zij in verwachting🥰 en dat is toch eigenlijk ook dubbeldragen

 

☆ European Babywearing Week - dag 4 ☆ Wat was de 1e knoop die jij deed zodra je peuter zelf tot zit kon komen? Vond je h...
05/05/2022

☆ European Babywearing Week - dag 4 ☆

Wat was de 1e knoop die jij deed zodra je peuter zelf tot zit kon komen? Vond je het de 1e keer ook spannend om rug te knopen?

Double Hammock is nog steeds favoriet.
Als hij mijn rug op gaat is het meestal deze knoop. Maar dan wel met een fancy finish!

Als je kindje wat ouder is kun je meer knopen gaan doen. Lekker op de rug, de wereld ontdekken vanaf zijn/haar veilige plek. Om daarna in slaap te vallen. 

Had jij vaak sleepydust? Droeg je nu ook vaker? Probeerde je verschillende doeken en maten uit?

☆ European Babywearing Week - dag 3 ☆Durfde jij andere knopen te proberen? Of was de ringsling favoriet? Of toch liever ...
04/05/2022

☆ European Babywearing Week - dag 3 ☆

Durfde jij andere knopen te proberen? Of was de ringsling favoriet? Of toch liever de draagzak?

Als je baby dan zijn newbornfase voorbij is wil hij/zij graag wat meer van de wereld zien. Je baby is wat sterker in zijn rug en kan zijn hoofdje zelf rechtop houden. Dit maakt het dragen makkelijker, maar ook zijn je opties niet meer zo beperkt. Dragers passen beter en je hebt misschien je 1e ruck al geprobeerd!
Voor ons was dat ik zelf met meer vertrouwen de ruck kon doen en iets mobieler was met bv dagjes weg 🥰

☆ European Babywearing Week - dag 2 ☆Je newborn in de doek. Hoe was jouw 1e keer knopen met een newborn? Ik vond het de ...
03/05/2022

☆ European Babywearing Week - dag 2 ☆

Je newborn in de doek.

Hoe was jouw 1e keer knopen met een newborn?

Ik vond het de eerste keren wel spannend om zo'n klein frummeltje in de doek te knopen. Ik deed het dan ook vaak op bed, want stel mijn baby viel! Wat overigens nooit is gebeurd🤭
Maar dan al die momentjes dat je kleintje zo dichtbij je is en heerlijk ligt te slapen, dat gevoel❤️ puur intens geluk

☆ European Babywearing Week 2022☆ Deze week is het European Babywearing Week.In de draagcommunity is dit elk jaar een te...
02/05/2022

☆ European Babywearing Week 2022☆

Deze week is het European Babywearing Week.

In de draagcommunity is dit elk jaar een terugkerend event om te het dragen te vieren en er even bij stil te staan.
Dit jaar is het thema onze draagreis. We blikken terug op onze draagtijd en wat het ons heeft gebracht.

Dragen begint eigenlijk al tijdens je zwangerschap. Je draagt je kindje dichtbij in je buik. Ook tijdens de zwangerschap kun je gebruik maken van draagdoeken, bv bellywrapping. Waren jullie al bekend met draagdoeken tijdens je zwangerschap? Hoe heb je er over geleerd? Belly wrappen heb jij het gedaan? Zo ja, drop je foto in comments ❤️

☆☆☆ In order to burn out, one first has to be "on fire" ☆☆☆ And so i did.Ik was ook echt on fire. Druk met mijn werk,  t...
19/01/2022

☆☆☆ In order to burn out, one first has to be "on fire" ☆☆☆

And so i did.
Ik was ook echt on fire. Druk met mijn werk, thuis, de kinderen en fotografie.
Ik vergat op mezelf te letten. Daar zit je dan, compleet op. De zoveelste poging om een stukje tekst te schrijven...

Al langere tijd loop ik hiermee en ik ging maar door, totdat mijn lichaam zei: nu is het klaar. Mijn lichaam zette zichzelf uit.

Mijn lat ligt hoog. Ik streef naar beter, naar perfectie. Want dat is wat ik ben, een perfectionist, een controlfreak, plichtsgetrouw, ijverig, te veel hooi op m'n vork nemen. Te veel dingen te snel willen en moeilijk nee kunnen zeggen.
Het zijn prachtige eigenschappen, maar je eigen valkuilen liggen in het verlengde van je talenten.

Concentreren gaat moeizaam, het lontje is kort en ben snel erg moe. Editen, foto's plaatsen, zelfs naar de winkel gaan is voor nu een hele opgave. Het kost veel energie.

Op dit moment zit ik al 1,5 maand thuis en met hulp en kleine stapjes gaat het steeds ietsje beter, ik ben er nog lang niet.
Daarom neem ik ook even een stapje terug op social media.
Zo af en toe zullen jullie wat voorbij zien komen, voor nu in de rust en op mezelf op 1 zetten.

Maar ik kom terug met een verbeterde versie van mezelf ❤

♡ AND THEY LIVE HAPPILY EVER AFTER ♡Ooh wat ben ik toch een bofbips! Want ik mocht afgelopen week deze twee prachtige me...
19/09/2021

♡ AND THEY LIVE HAPPILY EVER AFTER ♡

Ooh wat ben ik toch een bofbips!
Want ik mocht afgelopen week deze twee prachtige mensen fotograferen tijdens de OCF training.

De liefde tussen hun was gewoon te voelen, als tintelingen door de lucht. Zelfs als ik de foto's terug kijk voel ik het nog♡
Gemaakt voor elkaar, samen voor altijd.

Heb jij je happily ever after al gevonden?

Adres

Leeuwarden

Openingstijden

Maandag 09:00 - 17:00
Dinsdag 09:00 - 17:00
Woensdag 09:00 - 17:00
Donderdag 09:00 - 17:00
Vrijdag 09:00 - 17:00

Website

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Marianne Visser Fotografie nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact

Stuur een bericht naar Marianne Visser Fotografie:

Delen