13/05/2026
Alweer 18 jaar geleden begon ik met het maken van digitale bloemstillevens.
Met de vaststelling van het biodiversiteitsplan voor de gemeente waarvoor ik werk in 2021 en waarin aandacht voor de stinzenflora, besloot ik om er ook eens mee te exposeren. Begin 2024 deed ik dat voor het eerst in Hegebeintum en nu, ruim 2 jaar later, in de De Schierstins in Veenwouden.
Dankbaar dat ik dat op zo'n mooie plek samen met het prachtige werk van stapensea mag doen.
De expositie wordt met een week verlengd en is tot en met
25 mei as. te bezoeken (ook tijdens Hemelvaartdag).
Openingstijden: di. t/m zon. van 13.30 tot 17.00uur.