11/06/2026
Bijna…
Verhuizen, tjonge het is een klus! Maar zo in delen en af en toe hulp ging dat prima en was het gezellig (thanks Erika, Gerlinde en Gilbert).
Alles paste tot nu toe in onze auto. Nog even wat spierballen werk aankomend weekend met grote dingen op een kar. Volgende week beginnen met ‘echt’ inruimen.
Het ene afsluiten het andere nieuw beginnen 😃
Wordt vervolgd.
schranskerk