Studio Puur fotografie

Studio Puur fotografie Bruiloften • Zwangerschapsshoots • NewBorn Lifestyle • Motherhood • Gezin • Koppels • Portret/Boudoir

Afgelopen week was het 6 jaar geleden.6 jaar geleden dat ik voor de 1e keer ben verkracht. Ja, het is me nog eens overko...
04/03/2026

Afgelopen week was het 6 jaar geleden.
6 jaar geleden dat ik voor de 1e keer ben verkracht. Ja, het is me nog eens overkomen.

6 jaar geleden dat ik een jong meisje van 18 was die haar seksualiteit begon te ontdekken. 6 jaar geleden dat hij mijn eerste keer af pakte. De eerste keer die zo bijzonder hoort te zijn, geromantiseerd wordt, veranderde voor mij in een nachtmerrie.

6 jaar geleden dat zijn handen mijn lichaam ongewenst aanraakte om verschillende plekken.
6 jaar geleden dat zijn dwingende stem mijn grenzen bewust negeerde. Een jong meisje van 18 een onvergetelijke wond achterliet.

Nu 6 jaar later, 2 verkrachtingen, 2 aanrandingen verder, ja, en die laatste 3 binnen het afgelopen half jaar. Waarin ik me in een van de meest kwetsbare jaren van mijn leven bevindt, werd er weer misbruik van me gemaakt.

6 jaar later, deel ik nog steeds mijn verhaal om anderen bewust maak van seksueel misbruik, dat een verkrachting niet alleen maar met geweld hoeft te zijn.

Dat dat jonge meisje van 18, inmiddels een jonge vrouw van 24 is, die haar verhaal omzet in kracht✨️

Jammer genoeg nooit deze serie zelfportretten gedeeld. Deze foto's zijn inmiddels al 2 jaar geleden gemaakt! 🤭
24/10/2025

Jammer genoeg nooit deze serie zelfportretten gedeeld. Deze foto's zijn inmiddels al 2 jaar geleden gemaakt! 🤭

Wow wow wow, wat een ontzettend lieve reacties heb ik gekregen op mijn vorige post. Dit was ook geen post om medelijden ...
08/06/2025

Wow wow wow, wat een ontzettend lieve reacties heb ik gekregen op mijn vorige post. Dit was ook geen post om medelijden te vragen maar even nog een teken van leven geven😅

In de post sloot ik af met dat ik iets mega fantastischs cools ging doen…. En hier komt het….🤭
Ik was onderweg naar Italië! En dan niet op vakantie. Ook nog voor 1 bruiloft. Maar…. voor een workshop bruidsfotografie. Samen met 5 andere mede bruidsfotografen zijn we naar het prachtige Toscane vertrokken voor deze onvergetelijke ervaring.
Want dat was het zeker! Het waren lange, intense dagen. Maar het was het zo zo ontzettend waard! Ik ben ook zo onwijs dankbaar en blij dat ik deze ervaring heb mogen opdoen. Dit was ook namelijk mijn allereerste solo reis! 🥰

En toen back to the reality. Terug naar huis. Terug naar de realiteit. Waar je leven weer terug op z’n kop wordt gezet. En ook dit is weer geen medelijden of zeur post. Helemaal niet!
De afgelopen weken waren veel. Veel werken, dingen regelen en dus ook weinig (mentale) rust. Maar… inmiddels kan ik zeggen dat ik een mega leuke woning heb gevonden in het heerlijke Wittem! 😄
Hoe of wat, en per wanneer. Dat laat ik nog even op me afkomen omdat ze nog met de renovatie bezig zijn. Maar ik kijk onwijs uit naar deze (toch wel) grote stap te gaan maken.

Voor nu, geniet ik zo van al die lieve klanten die bij mij een fotoshoot boeken, of de bruiloften die nu in volle gang zijn. Dus ik hoef me niet te vervelen😉

Ps. Deze foto is zoals jullie zien natuurlijk niet in Nederland gemaakt ;). De Italië spam komt er aan. Voor nu ben ik nog volop bezig met mijn hoogseizoen😄

See you soon✨

Even bijkletsen. Want ik zie dat ik alweer maanden niks meer gepost heb. Althans niet hier, wel op mijn verhaal af en to...
18/05/2025

Even bijkletsen. Want ik zie dat ik alweer maanden niks meer gepost heb. Althans niet hier, wel op mijn verhaal af en toe.
Er is veel gebeurd het afgelopen jaar. Zoals velen al weten zijn we vorig jaar een fantastisch huis tegengekomen en hebben wij dit huis in december vorig jaar kunnen kopen.
Voor iedere (bruids)fotograaf start nu ongeveer het hoogseizoen. Het goede weer is in aantocht, en de geplande bruiloften staan nu ook voor de deur.

Maar helaas loopt het niet zoals je dat gepland had, of zoals je dat altijd zou willen. Ik ben sinds een hele korte tijd uit elkaar gegaan met mijn vriend. Na een relatie van 5 jaar, 3.5 jaar samenwonend. Iets wat me heel zwaar valt. Ik had niet gedacht dat het zo zwaar zou zijn om eerlijk te zijn. Oké dat is er uit.
Momenteel zit ik/zitten we nog middenin dit rouwproces (want dat is het echt). Ik ben op zoek naar een plekje voor mezelf. Waar ik uiteindelijk tot rust kan komen, vooral mentaal gezien. Want mentaal gezien gaat het zeker al langere tijd, en vooral met de breuk niet helemaal oké met me.
Maar ondanks dat gaat het leven natuurlijk gewoon aan alle kanten door. Wat ook goed is, en waar ik enorm dankbaar voor ben. Want ik heb ze eens even geteld, maar er staan dit jaar 14 (!!)bruiloften gepland! Ahh hoe dan?! En er komen soms nog aanvragen binnen.

Al zeker 1,5 jaar heb ik totaal geen balans in mijn leven. Hierdoor heb ik vorige zomer mijn angsten geuit bij de huisarts/op werk over een burn-out. En ik merk dat ik nu al stress over de drukte die gaat komen. Mijn fout vorig jaar is geweest dat ik maar alles gelijk aannam, en een fotoshoot plande wanneer ik tijd had. Wat resulteerde in een mega lijst aan uitzoek werk. En die lijst werd maar langer, ook i.v.m. de bruiloften die nog liepen.
Dit jaar wil ik deze gevoelens voor zijn (al hoewel ik me soms kan verliezen in dat volle hoofdje van mij).
Ik ga rondom de bruiloften minder shoots aannemen/verder weg plannen. Buiten newborns en zwangerschapsshoots zal ik de overige shoots iets rustiger gaan plannen. Want zoals vele weten, werk ik nog parttime in loondienst. Een dag minder werken is nu niet handig.
Lees verder in de comments👇🏻

Even bijkletsen. Want ik zie dat ik alweer maanden niks meer gepost heb. Althans niet hier, wel op mijn verhaal af en to...
18/05/2025

Even bijkletsen. Want ik zie dat ik alweer maanden niks meer gepost heb. Althans niet hier, wel op mijn verhaal af en toe.
Er is veel gebeurd het afgelopen jaar. Zoals velen al weten zijn we vorig jaar een fantastisch huis tegengekomen en hebben wij dit huis in december vorig jaar kunnen kopen.
Voor iedere (bruids)fotograaf start nu ongeveer het hoogseizoen. Het goede weer is in aantocht, en de geplande bruiloften staan nu ook voor de deur.

Maar helaas loopt het niet zoals je dat gepland had, of zoals je dat altijd zou willen. Ik ben sinds een hele korte tijd uit elkaar gegaan met mijn vriend. Na een relatie van 5 jaar, 3.5 jaar samenwonend. Iets wat me heel zwaar valt. Ik had niet gedacht dat het zo zwaar zou zijn om eerlijk te zijn. Oké dat is er uit.
Momenteel zit ik/zitten we nog middenin dit rouwproces (want dat is het echt). Ik ben op zoek naar een plekje voor mezelf. Waar ik uiteindelijk tot rust kan komen, vooral mentaal gezien. Want mentaal gezien gaat het zeker al langere tijd, en vooral met de breuk niet helemaal oké met me.
Maar ondanks dat gaat het leven natuurlijk gewoon aan alle kanten door. Wat ook goed is, en waar ik enorm dankbaar voor ben. Want ik heb ze eens even geteld, maar er staan dit jaar 14 (!!)bruiloften gepland! Ahh hoe dan?! En er komen soms nog aanvragen binnen.

Al zeker 1,5 jaar heb ik totaal geen balans in mijn leven. Hierdoor heb ik vorige zomer mijn angsten geuit bij de huisarts/op werk over een burn-out. En ik merk dat ik nu al stress over de drukte die gaat komen. Mijn fout vorig jaar is geweest dat ik maar alles gelijk aannam, en een fotoshoot plande wanneer ik tijd had. Wat resulteerde in een mega lijst aan uitzoek werk. En die lijst werd maar langer, ook i.v.m. de bruiloften die nog liepen.
Dit jaar wil ik deze gevoelens voor zijn (al hoewel ik me soms kan verliezen in dat volle hoofdje van mij).
Ik ga rondom de bruiloften minder shoots aannemen/verder weg plannen. Buiten newborns en zwangerschapsshoots zal ik de overige shoots iets rustiger gaan plannen. Want zoals vele weten, werk ik nog parttime in loondienst. Een dag minder werken is nu niet handig. Maar zodra ik een eigen plekje heb, zal dit uiteindelijk wel het geval gaan worden. Zodat ik mijn bedrijf kan laten groeien, en misschien wel het belangrijkste, mentale rust ga creëren. Want ik kom nu heel vaak niet aan dingen toe (waaronder social media) omdat ik te druk ben met uitzoeken en bewerken.
De winter periode is daarin tegen wel spannend, want dan is het rustiger. Maar daar ga ik me nu nog niet druk over maken. Een eigen plekje vinden en mentale rust creëren staat voor nu op nummer 1.
Ik kan me voorstellen dat dit berichtje een beetje dubbel overkomt, maar weet dat ik zoveel plezier en dankbaarheid uit mijn fotografie haal. Ik wil niks liever dan meer fotograferen. Dus ik ben met iedere aanvraag ook zo blij en enthousiast! Dus dit is niet een berichtje ‘zij heeft het te zwaar, zij wilt geen shoots plannen’. Juist niet. En ik wil dit ook geen zeur/negatief bericht maken, want een eigen bedrijf is nu eenmaal veel en hard werken. Iedere ondernemer heeft zijn moeilijken/uitdagingen/struggels. Dit is daar 1 van voor mij.

Ik ben er overtuigd van dat wanneer ik een stapje terug kan doen in loondienst, een plek voor mezelf heb, ik meer ruimte heb om m’n bedrijf te kunnen laten groeien, en een gelukkige(gere) versie van mezelf kan worden!

De ene dag is beter dan de andere dag, het ene moment geniet ik zo van het leven en ben ik dankbaar voor de vriendschappen die momenteel aan het opbouwen zijn en al die lieve leuke fotoshoots, en het andere moment ga ik kapot van verdriet en weet ik niet meer of er nog licht aan het eind van de tunnel komt.
Ik blijf in ieder geval lachen😊.

Ik spreek jullie snel (met goed nieuws, of check m’n verhaal af en toe) 🥰

Liefs✨️

✨ Baby Lifestyle Shoot: De Magie van het Moment ✨Het eerste jaar van een baby zit vol bijzondere momenten, en wat is er ...
23/01/2025

✨ Baby Lifestyle Shoot: De Magie van het Moment ✨

Het eerste jaar van een baby zit vol bijzondere momenten, en wat is er mooier dan die pure, ongerepte momenten vast te leggen? 📸💕

Van zachte glimlachen tot nieuwsgierige blikken, elke kleine expressie vertelt een verhaal. Een lifestyle shoot is niet alleen maar foto’s maken – het is het vastleggen van de emoties, de liefde en de verbondenheid van het gezin. Het is de kleine details die het groot maken: het zachte aanraken van de handjes, de eerste stapjes, het samen zijn in het dagelijkse ritme.

Wil jij de mooiste momenten van jouw baby vereeuwigen? Stuur me een bericht en laten we samen iets magisch creëren! 💫👶🏼

Whoehoe het sneewt!❄️Niet iedereen houdt er net zo van als ik, maar ik ben er dol op! Je zou het niet zeggen aangezien i...
09/01/2025

Whoehoe het sneewt!❄️

Niet iedereen houdt er net zo van als ik, maar ik ben er dol op! Je zou het niet zeggen aangezien ik zo’n koukleum ben…🤭

Vorig jaar in de sneeuw heb ik knappe F***y vast mogen leggen. En nu het weer sneeuwt kan ik ze eindelijk delen!😊
Ik hoop dat de sneeuw nog tot zaterdag blijft liggen, want dan heb ik nog 2 shoots. Maar voor nu ga ik mijn warme kleren uit de kast trekken. Want ik ga weer een vaste klant vastleggen! 🥰

Hopelijk valt er binnenkort nog een pak sneeuw in het weekend… Deze foto’s zijn bijna een jaar geleden gemaakt, dus er is nog hoop🙏🏻

Lijkt jou een shoot in de sneeuw ook leuk? Stuur me gerust een berichtje en dan ben jij de eerste die reactie heeft als er weer sneeuw aankomt!✨

2024Wat een bijzonder, bewogen jaar. Zowel op zakelijk als op privé vlak.2024 was het jaar waarin ik met Studio Puur zov...
31/12/2024

2024

Wat een bijzonder, bewogen jaar. Zowel op zakelijk als op privé vlak.

2024 was het jaar waarin ik met Studio Puur zoveel mooie dingen heb mogen beleven. Met als hoogtepunt van het jaar, ook al was het pas begonnen, een geboorte mogen zien én mogen fotograferen. In 1 woord: MAGISCH✨️.
Deze ervaring ga ik nog in een andere post verwoorden. Met foto's hoe ik het ziekenhuis in en uit ging🤣.

2024 was ook het jaar waarin ik de eerste studio shoots in mijn eigen studio heb mogen doen en waarin ik een kale loods gedeeltelijk heb veranderd naar een kleine studio.

Maar 2024 was ook het jaar waarin ik te veel hooi op mijn vork heb genomen en het even niet zo goed met me is gegaan. Tijdens deze periode kwam er iets ongelooflijk moois op ons pas. Onze eerste koopwoning...✨️
Ik kan niet anders zeggen dat dit zo had moeten zijn. Dit huis, je moet ervan houden, maar voor ons is dit onze droom. Onze toekomst. Waar we hopelijk over een aantal jaar onze kindjes mogen laten opgroeien. Het huis wat we van een jaren 20 huis naar een gemoderniseerde woning (in de toekomst) gaan maken.

Al met al een bewogen, maar zeker een mooi jaar.

Met alle goeds en vertrouwen en nieuwe doelen gaan we 2025 in✨️

* De jurk staat we wel gewoon helemaal op!Before vs after✨Ik hoor het mezelf nog zeggen 'oh nee laat die fiets maar staa...
19/11/2024

* De jurk staat we wel gewoon helemaal op!

Before vs after✨

Ik hoor het mezelf nog zeggen 'oh nee laat die fiets maar staan, die fotoshop ik wel weg joh'. Yep eigen schuld dikke bult zullen we maar zeggen🫣.

Momenteel ben ik druk bezig om alle lopende shoots en deze bruiloft af te maken voor de verhuizing. Dus morgen nog een dagje achter de laptop knallen en dan hoop ik iedereen hun foto's af te leveren😄💪🏻

Zoals ik al vaker deelde, zijn we (privé) met iets spannends bezig...Sommige klanten wisten het al, maar nu is het offic...
02/11/2024

Zoals ik al vaker deelde, zijn we (privé) met iets spannends bezig...
Sommige klanten wisten het al, maar nu is het officieel, want de handtekeningen zijn gezet en de wettelijke bedenktijd is voorbij...
Wij gaan een huis kopen!😄

De afgelopen maanden zijn we hiermee bezig geweest en eindelijk is alles rond, vanaf volgende maand ga ik weer terug naar waar ik 20 jaar gewoond heb. De afgelopen 3 jaar in Landgraaf waren fantastisch, maar deze ongelooflijke kans die we gekregen hebben hebben we niet met 2 maar met 4 handen aangepakt. We zijn mega dankbaar voor deze kans! Dus jullie kunnen wel begrijpen waar ik de afgelopen tijd zo druk mee ben geweest en nog steeds zijn.
Want wat is een keuken uitzoeken/realiseren toch lastig...🤭

Voor de verhuizing (en het poetswerk in 2 huizen🤭) ben ik van 23 tot 3 dec niet bereikbaar en neem ik geen shoots aan. Tot die tijd blijf ik druk bezig om de lopende shoots nog voor die tijd af te kunnen ronden, want vanaf 4 dec staan en kunnen er weer fotoshoots (worden) ingepland😃.

Fijn weekend✨

Ook mijn bruiloft seizoen heb ik 2 weken geleden met een prachtige bruiloft mogen afsluiten. En wat was het een prachtig...
24/10/2024

Ook mijn bruiloft seizoen heb ik 2 weken geleden met een prachtige bruiloft mogen afsluiten. En wat was het een prachtig seizoen!
Met toch wel een paar opmerkelijke hoogtepunten✨
Ik heb voor de eerste keer een vrouwelijk koppel mogen vastleggen, een bruidspaar met trouwkleren en al op een springkussen (ja je leest het goed😉) gefotografeerd, een gemeentelijke ceremonie i.v.m. verbouwing in een omgetoverde tuin gefotografeerd en voor de eerste keer niet in eigen land geweest voor een bruiloft.
Ik kan met veel plezier terug kijken op dit trouwseizoen🥰

Momenteel ben ik druk bezig met alle shoots en bruiloften uit te zoeken en bewerken. Maar ook nog met iets anders groots. Hier over later meer...🤭

Ik heb nog een aantal plekjes over voor volgend jaar. Heb je vragen of wil je een vrijblijvend kennismakingsgesprek inplannen? Laat het me dan zeker weten via www.studiopuurfotografie.nl en wie weet tot snel! Voor 2026 zijn er ook al 2 bruiloften gepland😄

Adres

Landgraaf

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Studio Puur fotografie nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact

Stuur een bericht naar Studio Puur fotografie:

Delen