Vierliefd Fotografie - Jerny

Vierliefd Fotografie - Jerny Bruiloften, babyshoots, zwangerschapshoots, familie/gezinnen, loveshoots en uitvaartfotografie. Elk moment die ik fotografeer, is een geschenk voor de toekomst!

Ik richt me op fotografie met daglicht. Ik vind het belangrijk dat de foto's op een ongedwongen & liefdevolle manier worden gemaakt en hierdoor de momenten worden vast gelegd zoals ze écht zijn. Juist ook de kleine momentjes, want zulke (geluks)momenten gaan snel langs je voorbij.

Angst om foto's kwijt te raken..Herken je dat?👉 Stel je voor dat júllie dit waren op deze 2 foto's, dat je maar één van ...
09/12/2024

Angst om foto's kwijt te raken..

Herken je dat?

👉 Stel je voor dat júllie dit waren op deze 2 foto's, dat je maar één van deze beelden kon bewaren – welke kies je?

❤ We weten hoe waardevol herinneringen zijn.
De angst om foto's kwijt te raken is iets wat niemand wil meemaken.
Daarom zorg ik als jouw fotograaf ervoor dat jouw bijzondere momenten járen veilig bewaard blijven. Zelfs als je ze zelf per ongeluk kwijtraakt, kun je erop vertrouwen dat ik een back-up heb.

De gouden tip die ik je meegeef: sla zelf ook alle foto's en belangrijke documenten op twee verschillende locaties op. Stel dat er thuis brand uitbreekt, dan heb je altijd ergens anders nog een back-up. Een voorbeeld hiervan is een externe harde schijf die je bij je (schoon)ouders of vrienden bewaart. 👊

Laat me weten: welke foto raakt jou het meest? 🫶

Hoe ik dit 'twijfel-ding' zie:Je kunt als bruidspaar twijfelen of je foto’s wilt laten maken tijdens het diner van je br...
03/10/2024

Hoe ik dit 'twijfel-ding' zie:

Je kunt als bruidspaar twijfelen of je foto’s wilt laten maken tijdens het diner van je bruiloft.

Misschien denk je dat het een beetje ongemakkelijk zal zijn om gefotografeerd te worden terwijl iedereen aan het eten is, of lijkt het minder belangrijk dan andere momenten van de dag.

Maar juist tijdens het diner gebeuren er dingen die de moeite waard zijn om vast te leggen: pure, onbewaakte emoties van je dierbaren.

Fotograferen tijdens jullie diner legt niet alleen het eten vast, maar juist de emoties van jullie dierbaren: een lach van je moeder, een trotse blik van je grootouders, een onverwacht grapje tussen vrienden, die blik van je geliefde naar jou..!

Het is een intiem moment waarin iedereen aan tafel deel uitmaakt van jullie verhaal. En dat vieren jullie allemaal samen.

Het is dus het vastleggen van een sfeer die je nog jaren koestert. Vol liefdevolle blikken, ongedwongen momenten en oprechte verbinding. En die zijn minstens net zo waardevol als de ceremonie zelf.

Benieuwd of ik nog beschikbaar ben om jullie trouwdag te fotograferen, zodat jullie ook deze momenten kunnen (her)beleven? ❤ Stuur me een berichtje naar [email protected] 😍

Altijd een gek gevoel.. ✨ De laatste bruiloft van dit jaar om te fotograferen zit erop! Afgelopen vrijdag mocht ik de he...
18/09/2024

Altijd een gek gevoel..

✨ De laatste bruiloft van dit jaar om te fotograferen zit erop!

Afgelopen vrijdag mocht ik de hele trouwdag vastleggen van het prachtige bruidspaar E&S – en dan bedoel ik ook écht de hele dag. Van het klaarmaken van de bruid én bruidegom tot het feest om 22:45u, 14,5 uur in totaal! 📸
Het was een geweldige afsluiter en ik ben zo blij dat ik de momenten, gebeurtenissen en de sfeer van deze prachtige dag in beeld kon brengen.

Hoewel de bruiloften voor dit jaar erop zitten, ben ik nog niet klaar met fotograferen! Er komen nog andere fotoshoots aan, waaronder misschien zelfs nog een speciale minishoot in november. 🎉 Dit zouden dan iets andere minishoots worden dan wat ik het afgelopen jaar hebben gedaan. Binnenkort meer informatie daarover.

Ben je nu al nieuwsgierig? Stuur me een DM dan kan ik alvast een tipje van de sluier geven aan je. ☺️

𝘑𝘶𝘭𝘭𝘪𝘦 𝘱𝘢𝘥 𝘪𝘴 𝘯𝘰𝘨 𝘰𝘯𝘨𝘦𝘴𝘤𝘩𝘳𝘦𝘷𝘦𝘯 ❤️Elke stap die jullie samen nemen is nieuw en onbekend. Misschien hebben jullie heel vee...
30/08/2024

𝘑𝘶𝘭𝘭𝘪𝘦 𝘱𝘢𝘥 𝘪𝘴 𝘯𝘰𝘨 𝘰𝘯𝘨𝘦𝘴𝘤𝘩𝘳𝘦𝘷𝘦𝘯 ❤️

Elke stap die jullie samen nemen is nieuw en onbekend.

Misschien hebben jullie heel veel dromen, of misschien is het juist leven per dag.

Maar vól vertrouwen en liefde!

Hand in hand durven jullie het onbekende aan, omdat jullie weten dat jullie samen altijd de juiste weg zullen vinden.

Jullie pad schrijven jullie samen.

Regen tijdens de trouwshoot.. voel jij al een soort error als ik je zou vragen of je een 'achter de hand liggende binnen...
23/08/2024

Regen tijdens de trouwshoot.. voel jij al een soort error als ik je zou vragen of je een 'achter de hand liggende binnenlocatie hebt voor het geval het regent op je trouwdag'?

Vaak krijg ik te horen: uhmm.. nee we weten niks.

MAAR: heb je al eens gedacht aan een shoot in de bioscoop, jullie favoriete cafe of een knusse boekenwinkel, een artistieke galerie, jullie favoriete speelhal of een ander awesome place waar jullie graag komen samen?

Waarom niet buiten de standaard locaties denken voor jullie trouwfoto's?
En dan niet alleen als het regent.. dit kan áltijd!

Waarom kiezen voor de standaardlocaties als jullie liefde juist uniek is? 🌟

Het draait om het vastleggen van jullie unieke verhaal, precies op die plekken waar jullie je het meest thuis voelen.

Laten we samen iets bijzonders creëren! 📸❤️

* Ook super tof voor een loveshoot als je níet gaat trouwen OF als pre-weddingshoot! ;-)

Bruiloften als deze.. give me more please! 😁🥰😍
15/08/2024

Bruiloften als deze.. give me more please! 😁🥰😍

Samen met jou voel ik me compleet.Elke dag is een nieuw avontuur. Jouw liefde is mijn toevlucht.En elke lach die we dele...
08/08/2024

Samen met jou voel ik me compleet.

Elke dag is een nieuw avontuur.

Jouw liefde is mijn toevlucht.

En elke lach die we delen maakt ons verhaal nog specialer.

In jouw armen vind ik de rust die ik zoek.

En in jouw ogen zie ik de toekomst die wij samen zullen bouwen. 💕✨



Styled shoot:
Trouwjurk: Bruidscouture Pani Moda ||
Trouwpak: House of Dapper || @ houseofdapper.nl
Haar & Make up: Dieke van der Want ||
Bloemen: Keven Mullers ||
Locatie: De Witt ||

Ik huil. Ik lach. Ik schater. Ik ben stil.Wij allemaal. En al die emoties kennen we.Als fotograaf wil ik ze het liefst a...
02/08/2024

Ik huil. Ik lach. Ik schater. Ik ben stil.

Wij allemaal.

En al die emoties kennen we.

Als fotograaf wil ik ze het liefst allemaal vangen.

Dat komt doordat we worden geraakt door emoties. Bij onszelf en bij anderen.

Het maakt dat we voelen en beleven. ❤️

Als een emotie op een foto staat, gaat die foto dus iets voor ons betekenen.

Daarom is dat precies wat centraal staat in mijn werkwijze. Zodat iedere foto een kostbaar bezit wordt.

Benieuwd wat ik voor je kan betekenen?

Stuur me een berichtje en we hebben contact!

☘️

Aan lange tafels dineren ♡ En dan ook nog die mooi gedekt zijn 🙌 I love it!
25/07/2024

Aan lange tafels dineren ♡ En dan ook nog die mooi gedekt zijn 🙌 I love it!

Topic trouwvervoer. Ik ben benieuwd: wat is jouw favoriet? 🏎 • VW-bus / Schoolbus • Sportauto / Hummer / Jeep• Klassieke...
20/07/2024

Topic trouwvervoer. Ik ben benieuwd: wat is jouw favoriet? 🏎
• VW-bus / Schoolbus
• Sportauto / Hummer / Jeep
• Klassieke auto
• Bakfiets / Tuktuk

Of zit jouw favoriete trouwvervoer hier nog niet tussen? Ik hoor het graag 😃👇

Grote liefde voor haar kleine broertje ♡▶️ Veel kusjes geven▶️ Teentjes tellen ▶️ Liedjes zingen ▶️ Het neusje zoeken ▶️...
15/07/2024

Grote liefde voor haar kleine broertje ♡

▶️ Veel kusjes geven

▶️ Teentjes tellen

▶️ Liedjes zingen

▶️ Het neusje zoeken

▶️ De haartjes aaien

En tussendoor zorg ik ervoor dat het op een mooie manier op de foto staat. Deze momenten en 'opdrachtjes' zijn heel normaal als ik kom fotograferen voor een babyshoot.

En wat nou als broer/zus er echt even geen zin in heeft? Dan laten we dat even los, laat hem/haar maar gewoon even zijn eigen ding doen en vootal geen drama ervan maken. Het komt altijd wel goed. Vooral de tijd/rust nemen voor ieder van het gezin ♡

Heb ik de juiste keuze gemaakt? Doe ik hier goed aan? Ik heb het al zo druk, wat doe ik mezelf aan? En ook: wat doe ik J...
12/07/2024

Heb ik de juiste keuze gemaakt?

Doe ik hier goed aan?

Ik heb het al zo druk, wat doe ik mezelf aan? En ook: wat doe ik Jeroen (mijn man) en m'n kindjes én de oppas aan..

Dat was o.a. de (negatieve) gedachte die continue elk uur in mij rondspookte nadat ik álles geregeld had zodat ik mee kon naar het gospelweekend in Spanje.

Last minute (een weekje van te voren) werd ik namelijk meegevraagd om mee te gaan, om zo het gospelweekend te fotograferen en tussen door ook wat te filmen. 📷

🎼Glifton Grep, Gospel Re-Experience en The New Vision Vocals hadden gezamenlijk een optreden op de Gospel Campus in Rajadell! Ook werd er o.a. door Glifton een workshop gegeven en konden we genieten van de prachtige omgeving!

Alweer precies 1 week geleden dat ik deze onvergetelijke ervaring mocht maken.

Spijt? Nee, zeker niet!

D A N K B A A R ! 🙏❤️

Of ik weer mee wil gaan als er zoiets op mijn pad komt?
Of misschien een bruiloft in het buitenland?

I SAY YES! 😁

Adres

Kockengen

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Vierliefd Fotografie - Jerny nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Delen