30/10/2025
It's me!
Het werd weer eens tijd om mezelf te laten zien. Niet achter de camera, maar gewoon even hier, zoals ik ben.
Het trouwseizoen zit erop en de winter klopt langzaam aan. Voor mij betekent dat: dikke truien, kaarsjes, kerstlichtjesโฆ en eerlijk gezegd ook flink wat koukleum-momenten. Ik houd van de sfeer, maar mijn tenen zijn er meestal niet zo blij mee. ๐ฅถ
Gelukkig zit ik niet stil. Familie- en gezinshoots gaan gewoon door en ik vind het heerlijk om al die kleine, echte momenten vast te leggen. Soms zelfs tussen de regendruppels door!
De dagen lijken korter, maar minstens zo waardevol. En stiekem geniet ik er ook van om even stil te staan bij mezelf en mijn eigen werk. Camera in de ene hand, thee in de andere โ zo kom ik de winter door. โ
Een nieuw seizoen, nieuwe herinneringen en nieuwe verhalen om te vertellen. En ja, soms betekent dat ook gewoon dat ik mezelf even laat zien.