20/12/2022
Aan al het mooie komt een einde....
Na lang wikken en wegen heb ik besloten om te stoppen met Sandra Grootenboer Fotografie.
Ik moet zeggen met pijn in mijn hart want ik heb zoveel mooie mensen voor mijn lens gehad, blije omstandigheden zoals zwangerschappen, baby's en huwelijken en ook afscheid zoals begrafenissen.
Allemaal even mooi.
Maar nu is het tijd om door te gaan.
Mijn focus en andere talenten aan te sterken.
Ik blijf fotograferen voor Sisters in-Sight want dat blijft heerlijk om te doen.
Deuren sluiten om andere te laten open is niet echt mijn sterkste kant want ik heb zoveel talenten en die wil ik allemaal laten zien echter besef ik dat mijn focus pas echt werkt als het op 1-2 dingen gericht is.
En voor nu is dat Iki Yoga en Sea InSight coaching
Dank jullie wel voor het vertrouwen.