Froukje Sanberg Fotografie

Froukje Sanberg Fotografie Eerlijke foto's van heerlijke mensen en dieren. Jong en oud, van profiel tot familie kiekjes.

Ik ben opzoek naar de eigenaar van de rode Peugeot (stationwagen?) die rond 15:15u mijn zoon heeft aangereden op de Klap...
24/10/2023

Ik ben opzoek naar de eigenaar van de rode Peugeot (stationwagen?) die rond 15:15u mijn zoon heeft aangereden op de Klapstraat ter hoogte van de Begijnse slag. De Peugeot kwam uit de richting van de school(startblok) en reed te hard richting de rotonde waardoor hij niet meer op tijd kon remmen. Je raakt mijn zoon op zijn been en hij viel om door de klap. Jij bleef vervolgens in de auto zitten tot mijn zoon zijn fiets van de weg getrokken had en bent toen door gereden.

Ik hoor graag de reden waarom je een kind van 11 aanrijdt en vervolgens door rijdt. Ik neem tenminste aan dat je hier een goeie reden voor hebt.

Ook ben ik opzoek naar eventuele getuigen die het hebben zien gebeuren.

Ik ben weer mee met .66 jo12. Deze keer bij  Lekker hoor in het zonnetje 🥰
30/09/2023

Ik ben weer mee met .66 jo12. Deze keer bij
Lekker hoor in het zonnetje 🥰

Het was een hele ░M░i░s░t░erieuze ochtend voor de JO12-2 van AVW'66  bij de JO12-3 van RKHVV Na een hele eerste helft aa...
09/09/2023

Het was een hele ░M░i░s░t░erieuze ochtend voor de JO12-2 van AVW'66 bij de JO12-3 van RKHVV

Na een hele eerste helft aan de zijlijn gestaan te hebben met de camera in de tas omdat het toch te mistig was (zie de eerste 2 foto's 😅) heb ik in de tweede helft toch maar een poging gewaagd. Ondanks dat het geen vlijmscherpe foto's zijn, vind ik ze best leuk geworden, dus ik deel er toch maar weer een paar.

Score ging overigens van 1-0 naar 1-1 naar 3-1 naar 3-5. Spannende pot geweest en met winst naar huis 💪🏻

Wanneer je foto's gaat maken bij voetbal maar je ziet de overkant van het veld amper 🙈Wacht wel ff tot de tweede helft 🤣...
09/09/2023

Wanneer je foto's gaat maken bij voetbal maar je ziet de overkant van het veld amper 🙈
Wacht wel ff tot de tweede helft 🤣
RKHVV - AVW'66 JO12-2

Vandaag stond voor AVW'66 jo12-2 de eerste wedstrijd van het seizoen wedstrijd op de planning. Deze keer tegen SML jo12-...
02/09/2023

Vandaag stond voor AVW'66 jo12-2 de eerste wedstrijd van het seizoen wedstrijd op de planning. Deze keer tegen SML jo12-1. En ik mocht weer mee 🥰

Er zijn in totaal 10 doelpunten gemaakt waarvan er 1 door AVW achter de keeper van de tegenpartij geplaatst werd. Genoeg actie gezien dus 😅

Opstaan, afkloppen en door naar de volgende. 💪🏻

Gisteren was de eerste speeldag van AVW'66  JO12-2 op het Jesper Jansen Kick Off Toernooi van S.C. Elistha  Was een supe...
28/08/2023

Gisteren was de eerste speeldag van AVW'66 JO12-2 op het Jesper Jansen Kick Off Toernooi van S.C. Elistha
Was een super gezellig en mooi toernooi.
Op naar een mooi seizoen 🥰

Fotoshoot in bruin cafe stijl. Leuk leuk leuk 🥰🥰🥰
07/12/2022

Fotoshoot in bruin cafe stijl. Leuk leuk leuk 🥰🥰🥰

Stiekem toch wel leuk om sportmomenten vast te leggen 🥰Wat vind jij het leukste om te fotograferen??
18/09/2022

Stiekem toch wel leuk om sportmomenten vast te leggen 🥰
Wat vind jij het leukste om te fotograferen??

Fotograferen in de stromende regen was een hele nieuwe ervaring, maar wel heel gaaf 🥰🥰
10/09/2022

Fotograferen in de stromende regen was een hele nieuwe ervaring, maar wel heel gaaf 🥰🥰

Gisteren was ik aanwezig op een feest om samen met familie en vrienden het leven van mijn lieve stralende nicht Mariska ...
03/07/2022

Gisteren was ik aanwezig op een feest om samen met familie en vrienden het leven van mijn lieve stralende nicht Mariska te vieren, die de strijd tegen K..... aan het verliezen is.
Het was een mooi feest met vele nieuwe herinneringen waarvan ik er een paar mocht vastleggen op de gevoelige plaat.

Dit is een "kleine" selectie, de rest van de foto's liggen bij Mariska.

Vandaag foto's mogen maken bij de wedstrijd van Pigeons H1 - Challenge H1Aangezien ik volgend seizoen geen trainer/coach...
28/05/2022

Vandaag foto's mogen maken bij de wedstrijd van Pigeons H1 - Challenge H1
Aangezien ik volgend seizoen geen trainer/coach meer ben (stomme 🤬🤬 hernia), denk ik dat ik wat vaker met mijn camera op het veld te vinden ben. Vond het iig heel leuk om te doen 🥰🥰

Eerste avond carnaval ✅Ijs op de auto ✅Ruiten krabben ✅Te veel foto's gemaakt ✅✅✅✅Computer programma draait, wasmachine ...
27/02/2022

Eerste avond carnaval ✅
Ijs op de auto ✅
Ruiten krabben ✅
Te veel foto's gemaakt ✅✅✅✅
Computer programma draait, wasmachine draait, ik ga naar bed. Truste schatjes!!

Adres

Blauwenburcht 1
Huissen
6852 NS

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Froukje Sanberg Fotografie nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Delen