03/05/2026
Wauw! Gister een leuke en gezellige dag gehad bij de cross lessen van Eventing for All! En daar zijn weer mooie foto's gemaakt π€©
Mocht je nieuwsgierig zijn, stuur mij dan gerust een berichtje en ik stuur jou de foto's toe! π·
Bedankt Gaby dat ik erbij mocht zijn!! En wie weet tot een volgende keer! ππ·