09/12/2025
Omdat ik misschien heel even moet verklaren waarom er zo weinig shoots gepost worden. Social media was nooit mijn sterkste punt maar dit is zelfs voor mijn doen erg stil.
Ik heb al die tijd geroepen dat áls er ooit weer een sportgerelateerde baan op mijn pad zou komen, ik die met beide handen zou aangrijpen. En zo geschiedde. Sinds afgelopen zomer mag ik niet één van de twee, maar allebéi mijn liefdes omzetten in werk. Precies toen ik dacht dat het niet meer beter kon🔥♥️
Dit betekent uiteraard wel dat ik ineens nog maar de helft van de tijd bezig kan zijn met fotograferen en je me de andere helft van de tijd kunt vinden in de gym.
Kort samengevat;
Fotografeer ik nog steeds? - absoluut
Met net zoveel liefde? - misschien nog wel meer
Hoe vaak dan? - de helft minder, dus de shoots moeten verder vooruit gepland worden en ik moet misschien af en toe 'nee' zeggen♥️