17/02/2026
“Anouk, doe jij ook bruiloften?” 💍✨
Jazeker doe ik die.
Maar… ik doe er maar een paar per jaar.
En dat is heel bewust.
Waarom?
• Door mijn baan in het onderwijs kan ik niet op vrijdag een bruiloft fotograferen en ja, daar vallen er dus al meteen een hoop af.
• Een bruiloft is niet “even een shootje”. Het is een hele dag knallen. Daarna héél veel beelden selecteren, zorgvuldig bewerken en een album opmaken waar alles in klopt.
• En ik ben naast juf en fotograaf ook gewoon vrouw van en moeder van drie. Mijn tijd moet ik dus een beetje verdelen 😉
Daarom fotografeer ik ongeveer 5 bruiloften per jaar. Niet meer. Gewoon omdat het zo goed voelt.
Dus zoek je een enthousiaste fotograaf die:
🩷 oog heeft voor spontane momenten
💜 houdt van kleur
🤍 zich moeiteloos mengt tussen jullie gasten
💛 en net zo hard meegeniet als jullie zelf
Dan moet je bij mij zijn 🤍
Voor dit jaar zijn er al 3 geboekt 🤩 En ja… ik zeg het alvast: vol = echt vol 😉