ANOUK fotografie

ANOUK fotografie ANOUK fotografie voor zwangeren, newborn en gezinnen!!

“Anouk, doe jij ook bruiloften?” 💍✨Jazeker doe ik die.Maar… ik doe er maar een paar per jaar.En dat is heel bewust.Waaro...
17/02/2026

“Anouk, doe jij ook bruiloften?” 💍✨

Jazeker doe ik die.

Maar… ik doe er maar een paar per jaar.
En dat is heel bewust.

Waarom?

• Door mijn baan in het onderwijs kan ik niet op vrijdag een bruiloft fotograferen en ja, daar vallen er dus al meteen een hoop af.
• Een bruiloft is niet “even een shootje”. Het is een hele dag knallen. Daarna héél veel beelden selecteren, zorgvuldig bewerken en een album opmaken waar alles in klopt.
• En ik ben naast juf en fotograaf ook gewoon vrouw van en moeder van drie. Mijn tijd moet ik dus een beetje verdelen 😉

Daarom fotografeer ik ongeveer 5 bruiloften per jaar. Niet meer. Gewoon omdat het zo goed voelt.

Dus zoek je een enthousiaste fotograaf die:
🩷 oog heeft voor spontane momenten
💜 houdt van kleur
🤍 zich moeiteloos mengt tussen jullie gasten
💛 en net zo hard meegeniet als jullie zelf

Dan moet je bij mij zijn 🤍

Voor dit jaar zijn er al 3 geboekt 🤩 En ja… ik zeg het alvast: vol = echt vol 😉

Newbornshoots 🤍🍼Er komen veel aanvragen binnen voor newbornshoots. En elke keer denk ik: jaaaa… dit blijft zó leuk om te...
16/02/2026

Newbornshoots 🤍🍼

Er komen veel aanvragen binnen voor newbornshoots. En elke keer denk ik: jaaaa… dit blijft zó leuk om te doen.

Een newbornshoot is echt anders dan andere shoots.

Het is rustig.
We nemen de tijd.
Er wordt geknuffeld.
Niks moet snel.
We volgen het ritme van de baby.

Dat kleine lijfje.
Die mini-vingertjes.
En ouders… vaak nog een beetje in die eerste weken. Moe, verliefd, trots. Alles tegelijk.

Ik leg het vast zoals het is.
Puur. Zacht. Zonder poespas.

Ben je zwanger en wil je een plekje reserveren?
Stuur me een berichtje en ik stuur je de brochure met alle informatie 💜

Wat trek je aan bij een zwangerschapsshoot?! 🤍Een vraag die ik geregeld krijg….. En mijn antwoord is eigenlijk altijd he...
15/02/2026

Wat trek je aan bij een zwangerschapsshoot?! 🤍

Een vraag die ik geregeld krijg…..

En mijn antwoord is eigenlijk altijd hetzelfde:
“Trek iets aan wat bij jóu past.”

De één voelt zich prachtig in een lange jurk.
De ander komt het liefst in een spijkerbroek met een fijne trui.
Allebei goed. Echt.

Wat ik wél altijd adviseer:
••• Effen kleding •••
Dan komt die mooie buik écht tot z’n recht.

Sommige klanten doen een kledingwissel:
• een jurk voor de eerste foto’s
• een blouse voor blote-buik foto’s (zó mooi, elke keer weer 😍)

En weet je? Het hoeft niet perfect. Het moet kloppen bij jullie.
Twijfel je? Stuur me gerust een foto van je outfit. Ik kijk met je mee 🤍

🩷 Fijne Valentijnsdag!! 🩷•••Wat waren ze leuk, de minishoots! Ondertussen worden de plannen gemaakt voor nieuwe minishoo...
14/02/2026

🩷 Fijne Valentijnsdag!! 🩷



Wat waren ze leuk, de minishoots! Ondertussen worden de plannen gemaakt voor nieuwe minishoots. Zou jouw voorkeur uitgaan naar een buitenlocatie of een binnen locatie?

Let me know ⬇️

🩷 VALENTIJN MINISHOOTS 🩷Afgelopen weekend stonden er maar liefst 8 gezinnen in  Eentje nieuw voor mijn lens, de rest bek...
12/02/2026

🩷 VALENTIJN MINISHOOTS 🩷

Afgelopen weekend stonden er maar liefst 8 gezinnen in
Eentje nieuw voor mijn lens, de rest bekende gezichten. Blijft toch super dat jullie steeds weer terugkomen 🤍

Gisteren heb ik alles bewerkt en inmiddels heeft iedereen de foto’s ontvangen.

En dan krijg je dit soort berichtjes:
“Nu al blij met de foto’s!”
“Ze zijn prachtig!”
“Echt al zó vaak bekeken!”
“Super blij mee!”

Daar word ik dus echt blij van.

Van zo’n volle studio.
Van gezinnen die terugkomen 📸
Van ouders die zeggen: “Dit is precies zoals ze zijn.”

Gewoon weer zo’n weekend waarvan ik denk:
dit moeten we vaker doen 🩷

En goed nieuws…
de volgende mini’s staan alweer in de planning 🤍

Wanneer en waar precies?
Dat deel ik binnenkort in mijn stories.
Dus als je de vorige gemist hebt (of er gewoon nóg een keer bij wilt zijn 😉)… houd ze in de gaten 📸✨

Ik dacht dus: lekker, laagseizoen… 📸Agenda wat leger. Even rustig aan.Vooral fijn, omdat het op school nu ook druk is me...
04/02/2026

Ik dacht dus: lekker, laagseizoen… 📸
Agenda wat leger. Even rustig aan.
Vooral fijn, omdat het op school nu ook druk is met de rapporten en 10-minutengesprekken.

Nou… 😂

Want ineens zijn daar overal baby’s.
Stromen de newbornshoots binnen.
En zaterdag staan de Valentijn mini shoots alweer op de planning 🩷

Dus nee, echt rustig is het niet.
Maar wel precies het soort “niet-rustig” waar ik blij van word 🤍

Van een lege maand naar een agenda vol baby’s.
Ik klaag niet. Echt niet 😉

🎈IK BEN JARIG & IK GEEF EEN SHOOT WEG! 🎈Vandaag blaas ik 43 (😱)kaarsjes uit 🥳En omdat geven het leukst is, geef ik vanda...
21/01/2026

🎈IK BEN JARIG & IK GEEF EEN SHOOT WEG! 🎈

Vandaag blaas ik 43 (😱)kaarsjes uit 🥳
En omdat geven het leukst is, geef ik vandaag een shoot weg t.w.v. het pakket Pick & Smile 🤍

Deze shoot is geschikt voor:
• zwangeren
• newborns
• koppels
• gezinnen

📸 Meedoen is simpel:
Laat hieronder in de reacties “WIN” achter
(en ja… je mag dit bericht ook delen, dat vind ik gezellig maar is niet verplicht 😉)

👉 Zondagavond kies ik de winnaar!

Succes 🍀
En dankjewel dat ik al zóveel mooie momenten voor jullie mag vastleggen.
Liefs,
Anouk 🤍

Vandaag mocht ik mijn lieve nieuwe buurjongetje op de foto zetten 💙 En natuurlijk kon zijn grote zus ook niet ontbreken ...
12/10/2025

Vandaag mocht ik mijn lieve nieuwe buurjongetje op de foto zetten 💙 En natuurlijk kon zijn grote zus ook niet ontbreken 🥰!!
Ik smelt van dit soort momenten —> puur, spontaan en totaal ongeregisseerd. Zoals hier… een kusje voor haar eigen spiegelbeeld 💋✨ Vind ik zo gaaf 🩷

WAT LEUK DAT JE EEN KIJKJE NEEMT OP MIJN INSTA!🩷Ik ben Anouk – vrouw van Alwin en trotse mama van Isa, Tijn en Mick. Ove...
28/09/2025

WAT LEUK DAT JE EEN KIJKJE NEEMT OP MIJN INSTA!
🩷
Ik ben Anouk – vrouw van Alwin en trotse mama van Isa, Tijn en Mick. Overdag juf, in mijn vrije tijd fotograaf – allebei met liefde én enthousiasme. Een foto zet de tijd even stil en maakt een herinnering blijvend. Ik hou van kleur, fijne plaatjes en mooie interieurs. Van gezelligheid, thee en Milka-chocola (altijd Milka ;-). Van winkelen in van die knusse kleine winkels, luxe kamperen en verdwalen in de magie van Disneyland. Zomaar wat dingen waar ik gelukkig van word – want blij zijn zit soms in de kleine dingen.
🩷
Ruim tien jaar geleden kocht ik mijn eerste spiegelreflexcamera. Wat begon met foto’s van mijn kinderen, groeide al snel uit tot het vastleggen van vrienden, familie en later ook klanten. In 2019 schreef ik ANOUKfotografie in bij de KvK, en sindsdien mag ik met veel plezier gezinnen blij maken met mijn werk. En dat vind ik écht geweldig! Elke shoot verlaat ik met een grote glimlach en het afleveren van de foto’s voelt elke keer weer als een klein feestje.
🩷
Ik fotografeer vooral alles rondom bruiloften, zwangerschap, baby’s en gezinnen. Dat doe ik het liefst in een ontspannen sfeer met ruimte voor spontaniteit – bij jullie thuis of op een mooie buitenlocatie. Mijn doel is om mensen vast te leggen zoals ze echt zijn, met oog voor detail.
🩷
Hopelijk tot snel!
Liefs, Anouk

We starten de dag met dit heerlijke plaatje 🤩! Wat gaat de vakantie toch snel. 2x knipperen met je ogen en we zitten al ...
01/05/2025

We starten de dag met dit heerlijke plaatje 🤩! Wat gaat de vakantie toch snel. 2x knipperen met je ogen en we zitten al weer in de 2e week. Vandaag gaan wij Eindhoven “onveilig maken” 😉. Lekker een dagje op pad met elkaar. Lekker eten, winkelen en genieten van elkaar 🩷. Wat zijn jouw plannen vandaag?

Adres

Hengelo

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer ANOUK fotografie nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Delen