11/05/2024
De voorspellingen voor vanavond zijn weer hartstikke goed! Reden om jezelf even van de bank te hijsen en een blokje om te maken of, als je helemaal wild wil, het buitengebied in. Daar waar je weinig lichtvervuiling hebt.
Anderzijds, toen wij gisteren het laatste rondje met de hond liepen was het Noorderlicht super goed zichtbaar in de stad.
En wat jammer om te zien, dat er vrijwel niemand op straat was. De mensen die op straat waren staarden in hun telefoon of slagen totaal geen acht op een springende 35-jarige die naar de lucht aan het wijzen waren.
Heb je geen 'fancy' camera?
Hoeft niet, je kan je telefoon gebruiken op nachtmodus. Maak een paar foto's, je camera ziet meer dan jouw ogen.
Maar met deze vooruitzichten.. heb ook al veel aan simpel omhoog kijken.