Wendy Engelen, Fotografie & Vormgeving

Wendy Engelen, Fotografie & Vormgeving Een beeld blijft je bij, vooral wanneer het een gevoel oproept... Men zegt niet voor niets "een foto

De voorspellingen voor vanavond zijn weer hartstikke goed! Reden om jezelf even van de bank te hijsen en een blokje om t...
11/05/2024

De voorspellingen voor vanavond zijn weer hartstikke goed! Reden om jezelf even van de bank te hijsen en een blokje om te maken of, als je helemaal wild wil, het buitengebied in. Daar waar je weinig lichtvervuiling hebt.

Anderzijds, toen wij gisteren het laatste rondje met de hond liepen was het Noorderlicht super goed zichtbaar in de stad.

En wat jammer om te zien, dat er vrijwel niemand op straat was. De mensen die op straat waren staarden in hun telefoon of slagen totaal geen acht op een springende 35-jarige die naar de lucht aan het wijzen waren.

Heb je geen 'fancy' camera?
Hoeft niet, je kan je telefoon gebruiken op nachtmodus. Maak een paar foto's, je camera ziet meer dan jouw ogen.

Maar met deze vooruitzichten.. heb ook al veel aan simpel omhoog kijken.

28/12/2023

Samen met Borre heb ik vandaag een fotoshoot gehad voor .sales.coaching.

Wat was het leuk om te doen, maar respect voor de fotograaf die elke keer weer het juiste licht en de juist hoek kon zoeken met dit regenachtige weer.

Maar hé…alles voor de business hè!!!

Even over gisteren 🥰 maandag appten we elkaar over het mogelijk verplaatsen naar een binnen locatie omdat de weersvoorsp...
17/09/2021

Even over gisteren 🥰 maandag appten we elkaar over het mogelijk verplaatsen naar een binnen locatie omdat de weersvoorspelling op stand lies laars stond. Maar wat hadden we uiteindelijk mega veel geluk met het weer!

Lieve H&JF, héél veel geluk samen ❤

Even over gisteren ❤ de heide staat in bloei!  Één van mijn lievelings locaties om te op te fotograferen. Helemaal met h...
02/09/2021

Even over gisteren ❤ de heide staat in bloei! Één van mijn lievelings locaties om te op te fotograferen. Helemaal met het contrast van het hoge gras. Én de grauwe lucht van gisteren pakte ook nog verassend goed uit.

Ik ben verliefd op deze stijl! Heb je enig idee hoe lang het duurde voordat beide jongens op de foto stonden? 🤭  Laat je...
11/03/2021

Ik ben verliefd op deze stijl! Heb je enig idee hoe lang het duurde voordat beide jongens op de foto stonden? 🤭 Laat je gokje achter in de comments ⬇️

Deze portretten 🥰 wat zijn ze tof! Vandaag had ik twee zussen en broer in de studio ❤
04/03/2021

Deze portretten 🥰 wat zijn ze tof! Vandaag had ik twee zussen en broer in de studio ❤

• v o r m g e v i n g •Ooit kwam ik van school rollen met een papiertje voor grafisch vormgever in mijn hand. Daarna kwa...
27/01/2021

• v o r m g e v i n g •

Ooit kwam ik van school rollen met een papiertje voor grafisch vormgever in mijn hand. Daarna kwam pas de fotografie. Ik wil dan ook meer vormgeving gaan aanbieden. Maar ook hulp bij het bestellen van drukwerk!

Als kick-off kan je vanaf vandaag deze posters bestellen op A1 formaat voor 15,95 excl verzenden. Via een prive berichtje.

Tevens kan ik je helpen bij het ontwerpen van geboortekaartjes, logo's, posters, wenskaarten maar ook begeleiding van drukwerk. Ik kan je volledig ontzorgen in het bestellen van drukwerk.

Wil je meer weten? Stuur gerust een PB of laat een berichtje hier onder achter.

Wendy fotografeert weten de meesten waarschijnlijk ook. Maar dat niet alleen ik ontwerp ook! In dit geval het geboorteka...
11/09/2020

Wendy fotografeert weten de meesten waarschijnlijk ook. Maar dat niet alleen ik ontwerp ook! In dit geval het geboortekaartje van Vinn gedrukt op Ice Silver Metallic.

Vorige week woensdag mocht ik deze pretletter op de foto zetten 💕 hier was ze nog keurig schoon. Dat veranderde uiteraar...
24/08/2020

Vorige week woensdag mocht ik deze pretletter op de foto zetten 💕 hier was ze nog keurig schoon. Dat veranderde uiteraard toen de taart kwam 🎂

Even over vanmiddag 🥰😍 super leuke cakesmash gedaan. Oh en, spot de viervoetige toeschouwer 🤓
19/08/2020

Even over vanmiddag 🥰😍 super leuke cakesmash gedaan. Oh en, spot de viervoetige toeschouwer 🤓

Nog even over de like, deel & win actie van vorige maand 🥰 afgelopen donderdag hebben we foto's gemaakt in de avondzon b...
09/08/2020

Nog even over de like, deel & win actie van vorige maand 🥰 afgelopen donderdag hebben we foto's gemaakt in de avondzon bij het Lonnekermeer 💕 hopelijk verzachten de foto's de uitgestelde bruiloft van dit jaar nog enigszins.

Vorige maand had ik een fotoshoot met een hele groep
03/08/2020

Vorige maand had ik een fotoshoot met een hele groep

Adres

Hengelo

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Wendy Engelen, Fotografie & Vormgeving nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact

Stuur een bericht naar Wendy Engelen, Fotografie & Vormgeving:

Delen