05/06/2025
Hi hallo, daar ben ik weer! Niet op deze foto, maar op mijn feed! Het was namelijk even stil op mijn feed (stories tellen niet hรจ, die gingen gewoon door ๐คช), maar het leven kwam er even tussendoor gefietst โ vol mooie รฉn minder mooie momenten. รn er zit helaas maar 24 uur in รฉรฉn dag
Ik ben natuurlijk naar Parijs geweest, dat hebben jullie vast niet gemist. Dat was echt heeeeeel fijn! James werd daarna ziek, minder fijn, waardoor mijn hele planning op de kop stond. Maar hij zit gelukkig nu weer vol met energie zoals ik m ken. Nog een paar opgezette klieren die moeten verdwijnen, maar verder is ie er weer! Helemaal fijn!
Jeroen is nu op vakantie met de mannen, dus ik geniet lekker van quality time met James รฉn van de shoots die ik mag doen. ๐ธ
Dan rest mij nog een kleine huishoudelijke mededeling in deze post en dan horen jullie me weer in de volgende post: ik zit รฉcht vol voor juni en juli.
In augustus heb ik nog รฉรฉn plekje vrij, en daarna is het echt even klaar. Deze keer houd ik me braaf aan mijn eigen grenzen โค๏ธ
Wie weet tot snel voor de lens lieverds!