26/03/2026
Een nieuw avontuur!
Ik was er al even mee bezig, maar ineens gaat het sneller dan gedacht..
Vanaf maandag ga ik 2 dagen in de week werken op een hele leuke school in Koog aan de Zaan. Het is een school voor speciaal onderwijs met allemaal hele bijzondere kinderen.
En ik heb er heel veel zin in!
Het is en blijft toch een van mijn grote passies, die leuke bijzondere kinderen. Ze verder helpen, zien groeien en ontwikkelen. En ook het werken in een team met leuke collega’s om me heen is ook iets wat ik mis als fotograaf. Dus dubbelop leuk en zin in!
Maar.. dat betekent wel dat ik de komende tijd iets minder ruimte in mijn agenda heb voor shoots. Ik ga zeker niet stoppen, maar wel even wat minder shoots doen.
Voor de komende tijd staat er al vanalles gepland, en daardoor heb ik weinig ruimte over.
Mijn online agenda heb ik even ‘on hold’, ik ga kijken hoe het loopt en hoeveel tijd en energie ik over heb voor fotograferen.
Wil je dus een shoot plannen, stuur me een berichtje of mailtje! Dan overleggen we samen en kijken naar de mogelijkheden.
Een nieuw avontuur… en zoveel zin in!♥️