Wij zijn Benjamin en Inge, 2 fotografen en een stel sinds 2015. Wij zijn verliefd, verloofd en getrouwd en leven een gelukkig leven in Hasselt. Hij kocht een simpele camera waarmee hij de natuur in dook. Al gauw merkte hij dat hij steeds meer wilde leren en kunnen in de fotografie. Daarom schafte hij een portretlens aan en toen is zijn passie voor het fotograferen van mensen gaan groeien. Inmiddel
s, jaren verder, heeft hij ontzettend mooie opdrachten gehad en hele waardevolle momenten vast kunnen en mogen leggen. Sinds 2019 is Inge betrokken in het bedrijf. Zij werd enthousiast en nieuwsgierig door het enthousiasme van Benjamin. Daardoor is de liefde voor fotografie bij haar gaan groeien. Benjamin heeft Inge de tips en tricks geleerd. Zo is het gekomen dat wij nu als 2 fotografen door het leven gaan. Wij hebben inmiddels ervaring op verschillende gebieden zoals:
Bruiloften
Loveshoots
Zwangerschap en newbornfotografie
Familieshoots
Wij houden ervan om creativiteit te laten zien in de foto's, zodat het originele foto's worden die bij jou/jullie passen. Wij staan open voor ideeën en inbreng van de klant, zodat ook iedere klant de foto's ontvangt hoe hij of zij ze graag wil hebben. Graag gaan wij op een spontane manier om met de klanten en heb daarom ook oprecht interesse in ieder persoon. Heb je voor jullie opdracht genoeg aan één fotograaf? Wij zijn ook individueel te boeken. Ben je enthousiast? Voel je dan vrij om contact met mij op te nemen via het contactformulier. Wij ontmoeten je graag!