21/02/2024
Wat heb ik GENOTEN van deze shoot! De vrolijke kleuren, het lekkere eten, spelen met composities, verschillende settings en vormen.. Het haalt alle creativiteit in mij naar boven, ik hou er enorm van! Word jij ook zo blij van je werk?
-
Enne… Niet alleen van het maken van de foto’s was fun….. De donuts moesten natuurlijk ook op 😇 Wat is je fave smaak? Die van mij natuurlijk….. CHOCOLA!
-
Als ik jou kan helpen met je producten, bedrijf of evenement mooi, sfeervol en VROLIJK in beeld te brengen, stuur me een dm. Wie weet maken we binnenkort kennis onder het genot van een kop koffie en een.. DONUT!
-
-
-
-
-