06/05/2026
Lieve allemaal,
De meivakantie zit er weer op…
En wat heb ik ervan genoten 💛
Van kleine momentjes samen,
van even niets moeten,
van lachen om dingen die eigenlijk nergens over gaan.
Afgelopen week was ik met mijn meiden op pad,
en het raakte me weer hoe bijzonder die band tussen zussen is.
Soms botsen ze, soms zitten ze elkaar in de weg…
maar daaronder zit iets wat niet uit te leggen is,
een vanzelfsprekende verbondenheid.
Ze groeien samen op,
maken herinneringen die alleen van hen zijn,
en dragen elkaar op hun eigen manier.
Als moeder kijk ik daar met een glimlach naar.
En heel eerlijk… soms ook een beetje ontroerd.
Nu is het weer tijd voor het gewone ritme,
school, werk, afspraken…
maar die fijne, zachte vakantiesfeer neem ik nog even met me mee.
Ik hoop dat jullie ook hebben genoten, op jullie eigen manier 🤍
En wens jullie een hele fijne nieuwe week!
Veel liefs,
Bouwina