12/05/2024
“Ik ga stoppen”. Lang over nagedacht of ik deze zin echt luidop ga uitspreken,
maar het is tijd voor een nieuwe uitdaging. 12 jaar lang heb ik prachtige én lieve mensen voor mijn lens gehad en hier heb ik altijd erg van genoten.
Nu ga ik deze deur sluiten en ben ik erg benieuwd welke deuren er voor mij open zullen gaan.
Ik liet eerder al doorschemeren dat ik mijn werkzaamheden ga afbouwen en ondertussen wordt mijn agenda gevuld met mijn allerlaatste fotografie klanten. Mensen met een cadeaubon hebben geluisterd naar mijn oproep en afspraken gemaakt. Heb jij nog een bon liggen? Wacht niet te lang, je kan nu nog een afspraak met mij maken. De dagen die hier mogelijk voor zijn, worden steeds beperkter!
Je kan me het beste bereiken via mijn social media kanalen.
Tot de zomervakantie neem ik nog nieuwe afspraken aan, wil je dus nog een fotoshoot bij mij boeken? Ik plan nog afspraken in tot en met 18 Juli.
Wees er dus snel bij 😉
Mensen met een cadeaubon kunnen nog een afspraak maken tot 1 oktober, maar zoals eerder al aangeven, de mogelijkheden worden steeds beperkter. Zo zijn de beschikbare zaterdagen al zo goed als volgeboekt, nog maar een beperkt aantal mogelijkheden (zie hieronder). Heb je een cadeaubon zonder weekendtarief, dan is het alleen mogelijk om van maandag t/m donderdag een afspraak in te plannen.
Status:
Zaterdagochtenden die nog mogelijk zijn: 25 mei, 13 juli en 14 september.
19 juli tot 26 augustus geheel volgeboekt/vakantie
Vanaf half september tot 1 oktober geheel volgeboekt.
Op 1 oktober sluit ik dan officieel mijn deuren. Met een dubbel gevoel, want heb altijd genoten van mijn werk en van de mensen die ik mocht/mag fotograferen!
Voor nu... ga ik genieten van de shoots die in mijn agenda staan en die er nog bij gaan komen. Uiteraard blijf ik mooie beelden met jullie delen, want je kan nog steeds een afspraak met mij maken zou je dit willen. Zie ik jou nog voor mijn lens?
Tot snel! 🤩📸