13/03/2016
Begin mei 2015 werd ik gebeld en gevraagd of ik de nieuwe Olympus OM-D-E-M5-MarkII een maand wilde testen. Natuurlijk wilde ik dat graag. op 4 mei de camera ontvangen. Uit de doos gehaald, accu opgeladen en op 5 mei met een volle accu naar het Volkspark gegaan met de nieuwe te ontdekken camera. Deze foto's van Keep them Rolling zijn dus `o'n nbeetje mijn eerste foto's die ik met de Olympus M5M2 maakte. In de weken daarna ben ik zo enthousiast over de camera geraakt dat ik hem vlak voor de zomervakantie ook zelf aanschafte. Wel met de pro lenzen erbij, accupack engrip. De Nikon blijft wel. Veel plezier bij het bekijken van deze foto's.