05/05/2025
ɪᴋ ɢᴀ ꜱᴛᴏᴘᴘᴇɴ 📸
Wie weet in de toekomst.... maar voorlopig richt ik mij heerlijk op mijn gezin, waar ik het liefst al mijn tijd in steek. Enorm veel plezier gehad in fotograferen, maar voorlopig pak ik mijn camera om mijn eigen liefdes vast te leggen. Want op de camera komt geen stof te liggen, maar is helaas niet meer voor anderen te boeken. Lastig, maar het is even keuzes maken!
Nog even wat op een rijtje. In de afgelopen vijf (!) jaar:
- 📷 89 shoots van gezinnen, grote en kleine families, newborn, zwangeren, liefdes, en andere familiegelegenheden. Momenten van geluk, liefde en tranen mogen vastleggen ❤️
- 💕 13 bruiloften van koppels die ik nooit zal vergeten, hun liefde van zo dichtbij meemaken! Hen enorm dankbaar voor hun vertrouwen in mij 🙏🏼
- 📱 1 verloren telefoon midden in een heideveld (volgende dag teruggevonden)
- ❌️ 1 autoreparatie op de parkeerplaats tijdens een bruiloft (sleutel op de band, door mijn held Cor, bruidspaar heeft niks in de gaten gehad 🤣)
- Ontelbare nachten met dromen van een niet-werkende camera op moment-suprême (nooit gebeurd pfieuw 🫡)
Bedankt dat jullie mij wilden volgen in mijn avontuur! Maar het was al een tijd stil, maar er komt geen nieuwe content meer. Maar omdat ik niet wil afsluiten met afscheid zeg ik, liefs van mij 🥰
PS. voor degenen die ik ooit heb vastgelegd: ik heb al jullie foto's nog bewaard en dat zal ik voorlopig blijven doen! Dus als je de foto's niet meer hebt, stuur dan even een berichtje dan stuur ik ze opnieuw op. Als we ze allebei hebben, blijven ze bewaard 😊
Voor deze foto de credits aan die deze prachtige locatie wist te spotten en mij eens voor de lens had!
Veel liefs Hendriët 🌸