28/12/2023
Hello, it's me... đ.
Ik was even offline van de socials. Niet heel erg bewust. Maar blijkbaar had ik even geen behoefte aan het posten van foto's en stories đĢŖ. En weet je, dat was prima đ.
Maar om niet helemaal geruisloos het nieuwe jaar in te gaan deel ik toch nog even deze foto. Een foto die ik al een tijd wilde 'proberen' en die we in september al hebben gemaakt. Maar met kerst cadeau hebben gedaan aan onze ouders đ. We hebben de foto af laten drukken op mooi fine-art papier en ingelijst. Allemaal prachtig.
Maar wat het leukste was? Het uitzoeken van de juiste kleuren kleding đ, je broertje melden dat je alvast wat voor hem besteld hebt đ, de lol tijdens het maken van de 'selfie'... Want hoe vaak doe je dit nou? Ongeveer nooit đ!
Tot volgend jaar!
Modellen đ: , Niels Scholtens en ikzelf.
Fotografie en nabewerking: