30/03/2022
Lieve volgers,
Ik zou bijna vragen, kennen jullie mij nog? 🙃 Wat is dit lang geleden zeg! Een haat liefde verhouding met social media is mij niet onbekend, maar dit is wel heel lang hihi. Nu heeft dat ook zeker een grote reden. Zoals jullie weten hebben wij vorig jaar ons derde zoontje mogen verwelkomen, wat een rijkdom! Maar tegelijk is het met drie kleintjes natuurlijk ook gewoon heel erg druk. Na mijn zwangerschapsverlof had ik daarom besloten om gewoon even helemaal voor het gezin te gaan. 😄Ik kreeg er stress van als ik wist dat ik oppas voor de kinderen moest regelen zodat ik dan kon gaan shooten en daarna moeten de foto`s natuurlijk uitgezocht, bewerkt etc. worden. Als ik ergens voor ga ga ik er ook volledig voor dus vaak was ik nog tot `s avonds laat mee bezig.🙈 Dit was in combinatie met het gezin niet erg handig en heb ik mijn verlof eigenlijk gewoon heel erg uitgerekt haha. Ik had er even geen behoefte aan om weer te beginnen. Alles heeft even op pauze gestaan en dat was goed!😊
En jaaa nou voel je hem misschien al wel een beetje aankomen. Het begint weer te kriebelen, maar ik ga het niet meer doen zoals ik het hiervoor heb gedaan. Het begon hoofdzakelijk zo te kriebelen omdat de aanvragen voor fotoshoot maar binnen bleven komen! En dat ondanks dat ik al ruim een half jaar niks van me heb laten horen! Hoe bijzonder! Ondanks dat ik jullie misschien niet allemaal heb beantwoord ben ik jullie daar allemaal wel heel erg dankbaar voor.
Nou super lang verhaal dit, maar ik vind het fijn als jullie weten hoe het een en ander is gelopen! 😅 Maar hoe nu verder hihi? Ik wil het shooten weer gaan oppakken, boekingen komen alweer binnen en dat is dus weer mogelijk. Er zal wel beperkt plek zijn. Iedereen is van harte welkom om mij een berichtje/mailtje etc te sturen en dan zal ik kijken of ik de shoot in kan plannen. Ik ga dus per shoot bekijken of dit gaat lukken. Voor bruiloften is het helaas niet mogelijk om weer te boeken. 💍 Misschien dat ik dat over een aantal jaren wel weer ga oppakken maar voor nu even niet. 😊
Dus zit jij (al een tijdje) na te denken over het boeken van een shoot met je geliefde(n)? Een shoot tijdens het heerlijke zonnetje van afgelopen weken☀️, tijdens zonsondergang🌅 , met je kinderen al spelend aan het strand,🏖 of gewoon heerlijk in het bos🌳? Stuur mij dan gerust een berichtje, dan babbelen we gezellig verder! Omdat het nu `s avonds langer licht is heb ik voornamelijk dan meer ruimte. Zie ik jullie binnenkort?
Liefs Melanie 🤎