Pauw Fotografie

Pauw Fotografie Fotostudio

Lekker chillen in mn bubbelbad 🛁
27/03/2022

Lekker chillen in mn bubbelbad 🛁

Vandaag dit snoesje op de foto, mijn eigen Mollie de tibetaanse terrier, helemaal klaar voor de lente🌸💗
09/03/2022

Vandaag dit snoesje op de foto, mijn eigen Mollie de tibetaanse terrier, helemaal klaar voor de lente🌸💗

Wat een knappe jongen deze vrolijke Joep. Hij is een Silken Windsprite, ik kende het ras nog niet maar hij maakte indruk...
08/03/2022

Wat een knappe jongen deze vrolijke Joep. Hij is een Silken Windsprite, ik kende het ras nog niet maar hij maakte indruk met zijn zachte karakter, prachtige ogen en pluisoortjes.

Vesta met haar eigenaresse Alexandra Van Maanen Meijer.
10/01/2022

Vesta met haar eigenaresse Alexandra Van Maanen Meijer.

Knappe Vesta, korthals griffon van Alexandra Van Maanen Meijer
04/01/2022

Knappe Vesta, korthals griffon van Alexandra Van Maanen Meijer

Jaren 60, Valerie in Parijs met Gijs die haar handschoentjes wel wil dragen..
02/11/2021

Jaren 60, Valerie in Parijs met Gijs die haar handschoentjes wel wil dragen..

Daan en Valerie en pomski Gijs reisden een stukje terug in de tijd voor deze vintage foto.
01/11/2021

Daan en Valerie en pomski Gijs reisden een stukje terug in de tijd voor deze vintage foto.

Voor diverse projecten op zoek naar iemand die mooie vintage make up en haar kan zetten, oa in de stijl van jaren 50/60,...
16/10/2021

Voor diverse projecten op zoek naar iemand die mooie vintage make up en haar kan zetten, oa in de stijl van jaren 50/60, retro, vintage chanel etc. vooral superstrakke eyeliner en wenkbrauwen waren belangrijk in die periode. liefst op basis van TFP oftwel time for print mijn model mooi opgemaakt jij uitbreiding van je portfolio. De bedoeling is later op commerciële basis verder.

Statig portret met hond in de stijl van de oude meesters als Rembrandt, Vermeer en Frans Hals. Model: Marjo van Vugt en ...
20/01/2021

Statig portret met hond in de stijl van de oude meesters als Rembrandt, Vermeer en Frans Hals.

Model: Marjo van Vugt en haar koningspoedel Oscar

Wil je ook zo bijzonder op de foto met je huisdier, stuur pb voor meer informatie.

Daar zitten ze dan, gezellig op kerstavond aan het kerstdiner met elkaar, Teddy die ratje een aai over zijn bol geeft, T...
24/12/2020

Daar zitten ze dan, gezellig op kerstavond aan het kerstdiner met elkaar, Teddy die ratje een aai over zijn bol geeft, Ted zijn broertje probeert de kerstmuts op zijn snuit te zetten, Molly proost met haar zus en Benjy kijkt of haar bekkie wel ver genoeg open kan voor zo'n grote kalkoenbout. Ze zijn goede vrienden en hebben het gezellig met elkaar, dat is wat wij mensen nu een beetje moeten missen. Maar net als deze dierenvriendjes hoop ik dat iedereen deze kerst toch een klein groepje mensen om zich heen heeft waar hij zich fijn bij voelt. Ik heb met veel plezier mijn dierenvriendjes op de foto gezet de afgelopen weken, zij maken mij gelukkig want zij geven onvoorwaardelijke liefde en vriendschap. Geniet allemaal van de feestdagen met of zonder honden en ratjes maar wees hoe dan ook een beetje lief voor jezelf en voor elkaar, vrolijk kerstfeest!

Hoihoi, ik ben Teddy een 18 karaats gouden retriever, zie je mij dan zie je gouden draadjes want die spreid ik rond als ...
12/12/2020

Hoihoi, ik ben Teddy een 18 karaats gouden retriever, zie je mij dan zie je gouden draadjes want die spreid ik rond als een kerstengel. Overal waar ik kom breng ik liefde en maak ik mensen aan het lachen want een dag niet gelachen is een dag niet geleefd nietwaar? De tweepoters hebben het niet makkelijk nu met de corona maar met Geloof, Hoop, heel veel Liefde, gouden knuffels en een beetje geduld komt alles uiteindelijk goed daar ben ik van overtuigd. Gewoon allemaal even niet op reis naar buiten maar naar binnen en je eigen huisje gezellig maken. Steek de kaarsjes aan, beetje meer aandacht voor elkaar en beetje meer knuffelen met de vierpoters, niets mis mee toch?
Nu ga ik op weg naar Molly voor het kerstdiner, het is wel zoeken hoor met die sneeuw maar ik zie opeens een heel mooie heldere ster aan de hemel dus ik denk dat ik die maar ga volgen. Het vrouwtje zegt altijd als het regent zoek naar regenbogen en als het donker is kijk omhoog en zoek naar sterren dus dat doe ik dan maar.. fijn weekend mensjes en onthouden hè, geloof, hoop, heel veel liefde en een beetje geduld!

Adres

Flightforum 3527
Eindhoven
5657DW

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Pauw Fotografie nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Delen