05/03/2026
Ik laat mezelf hier niet al te vaak zien. Achter de camera is mijn plek, veilig en vertrouwd. Maar gisteren stond ik toch even ‘on the spot’, daar waar normaal mensen staan die ik vastleg.
Daar in Antwerpen ging mijn creatieve vlam enorm branden. Struinend door de stad, op zoek naar verhalen, interessante momenten, rauwe randjes. Ik stond in mijn kracht, en dat is ook wat ik zie als ik naar deze foto kijk, uiteraard gemaakt door de beste 🫶🏼
Dit soort dagen, zonder strak plan zijn zo fijn (en nodig) om nieuwe inspiratie op te doen en weer even te voelen waar je echt van aan gaat. Ik kan het iedereen aanraden.