18/06/2026
Dit is het meest intense portret dat ik in mijn leven gemaakt heb.
We wisten dat mama niet gek lang meer te leven had vanwege die nare ziekte.. waar de jeugd zoveel mee scheld..
we maakte dit portret zelfs nog in mijn studiotje die ik toen nog had.. Een van mijn mooiste herinneringen..
Vandaag zou mama jarig zijn en 75 worden. Nou.. daar proosten we dan maar op. Met de mooie uitspraak. “Heb het leven lief”