04/01/2026
Met zo veel sneeuw moest ik er toch even met camera op uit vanmorgen.
Op het moment dat het licht werd begon het weer te sneeuwen dus afgewacht tot het stopte en toen heel voorzichtig met de auto naar de zijdebrug gereden. Ik ben absoluut niet bang om te rijden maar ik doe wel heel rustig en voorzichtig met de gladde wegen en sloten aan weerzijde want daar zijn er al vele te water geraakt.
Bij de broekmolen aangekomen trok het zelfs wat open maar dat was niet voor lange duur want ik zag de volgende bui al aankomen. Nadat het helemaal dicht zat nog snel een foto en toen rap (heel rustig aan) naar huis want inmiddels sneeuwde het weer hard.