12/06/2026
๐ Heerlijk op de camping aan het chillen en dat zooomaar zonder camera!!! Ooohhh๐ Afkicken geblazen! Sinds jaaaaren weer in een tent ook๐ ZO benieuwd of mijn be**en dat gaat trekken๐ค Duimen! Ik heb eigenlijk echt wel een goed bed nodig, en pas dat aan door onder het matras, de plek waar mijn be**en rondhangt, op te hogen. Dat kan niet zo lekker met een opblaasbed....
๐ Ik heb dan ook niet gewoon pijn, helaas๐ Ik kan dan moeilijker bewegen, niet sporten en mijn hele linker flank staat strak, alsof er aan de spieren getrokken wordt. Tot nu toe is de enige oplossing de chiropractor ๐ซถ. Vind het een kleinnn beetje spannend dus wel ๐ Het gaat misschien regenen vanacht...Daar heb ik dan wel weer zin in...๐ง Lekker dat getik op de tent! ๐
**enpijn