Time to Shine - Marieke Van ‘t Ende - Vogelzang

Time to Shine - Marieke Van ‘t Ende - Vogelzang Is het handig om een beeldbank van portretfoto's te hebben? Zodat als je je website wil aanpassen, e

Ik loop in het bos en hoor een heel mooi vogelgeluid. Ik kijk omhoog en zoek en kijk of ik de vogel kan vinden.Ik zocht,...
25/02/2026

Ik loop in het bos en hoor een heel mooi vogelgeluid. Ik kijk omhoog en zoek en kijk of ik de vogel kan vinden.

Ik zocht, omdat ik het geluid hoorde.

Maak jij geluid? Kunnen mensen je zien en vinden?

Als dit vogeltje geen geluid maakte, keek ik niet omhoog, kon ik haar niet vinden.

Laat jij je horen? Laat jij je zien? Laat jij je vinden?

Zichtbaar worden begint met jezelf laten horen.
Als jij klaar bent om gezien te worden,
ben ik er om dat moment vast te leggen 📸

Tijdens een wandeling in de vroege ochtend hoorde ik een haan die kraaide. Even later wilde ik oversteken en ging het al...
18/02/2026

Tijdens een wandeling in de vroege ochtend hoorde ik een haan die kraaide. Even later wilde ik oversteken en ging het alarm bij de spoorwegovergang.

Ik moest denken aan Zijn roep:

🐓 Soms is dit als een haan die kraait en herhaalt zich de boodschap op verschillende manier of door verschillende mensen heen.
📣 Soms is dit een harde roep van ‘KOM TEVOORSCHIJN!’
😌 Soms is het een zachte fluisterstem wanneer je in stilte voor de open haard zit of door de Schepping wandelt.

Wanneer je merkt dat Hij je nù roept voor een fotoshoot spring je dan op van enthousiasme? Zoek je een fotograaf en plan je het direct in?
Of komt dan eerst nog de twijfel? Is dit wel de juiste tijd? Ben ik nu wel op mijn mooist? En stapelt de tegenwerking zich op?

Wees alert. Volg Zijn stem en niet die van de tegenstander. Roept Hij je? Antwoord dan. Of stel Hem de vragen die je hebt.

Sta op.

Want als je op je voeten gaat staan kun je weer een stap zetten.

Liefs Marieke

Sta jij nu op het punt om een fotograaf te benaderen?
Voel je dat dit jouw moment is, maar merk je nog twijfel?
Wacht dan niet tot alles ‘perfect’ voelt. Juist nu, in dit seizoen, is jouw verhaal het waard om vastgelegd te worden.

📲 Stuur me een berichtje.

💬 Plan een vrijblijvende kennismaking in.

🤗 Of bel me gewoon even om te ontdekken of er een klik is.

Ik denk graag met je mee, luister naar je verlangen en help je een stap te zetten 👣

✨📸 Is it your time to shine? 📸✨

Vandaag is een bijzondere dag 🤵🏻👰🏼Drie jaar geleden zei ik vol overtuiging “Ja” tegen Henry.
Een dag die we nooit van te...
28/10/2025

Vandaag is een bijzondere dag 🤵🏻👰🏼
Drie jaar geleden zei ik vol overtuiging “Ja” tegen Henry.

Een dag die we nooit van tevoren hadden kunnen bedenken.
We waren allebei al eens eerder getrouwd geweest, maar dat liep uit op een scheiding.

Daarna stonden we een tijd alleen, ik met mijn zoon, hij met zijn kinderen. 
We weten hoe het is om papa én mama tegelijk te zijn. Ook hoe het voelt als het financieel even wat moeilijker is.

Misschien is dat juist waarom dit nu zo bijzonder is;
🎁 Wij mogen dit jaar als samengesteld een geheime Sinterklaas zijn voor een een-ouder-gezin dat zelf even niet voor Sinterklaas kan spelen.

We hebben ons aangemeld bij .nl
De match is zó mooi: de kinderen lijken zelfs grotendeels op de onze!

Nu wij samen mogen genieten van wat we hebben, willen we iets teruggeven. Een ander gezin een warme pakjesavond bezorgen.

We kopen zelf cadeautjes, maar ook andere bedrijven dragen een steentje bij. En echt, WAUW… wat een liefde en vrijgevigheid! De stapel cadeautjes groeit met de dag. 💛

Zodra het pakket compleet is, zal ik alle lieve sponsors met trots noemen.

👩🏼‍🤝‍👨🏻 Samen sta je sterker 💪🏻

En dat geldt niet alleen voor deze actie, maar ook voor ons huwelijk.


🎂 Vandaag blazen we drie kaarsjes uit; dankbaar, gelukkig en samen 💍✨

foto:

Soms haalt het leven je even offline. En dat is oké.

Herken je dat je social media weer heel goed had opgepakt en er da...
16/10/2025

Soms haalt het leven je even offline. En dat is oké.

Herken je dat je social media weer heel goed had opgepakt en er dan ineens iets gebeurt in je leven waardoor het even weer helemaal stil ligt?

Dit overkomt iedereen. Zo ook bij mij de afgelopen weken. Mijn vader lag 3 weken in het ziekenhuis. Gelukkig is hij weer thuis voor verder herstel en revalidatie.
Ineens zit je agenda vol met andere belangrijkere zaken dan een social media post schrijven.

Totdat er weer ruimte komt.
Rust.
Een beetje balans.

Dan komt dat moment dat je weer tijd vindt… en je hebt 2 keuzes:
➡️ Je denkt: “Het heeft toch geen zin meer, ik ben uit het algoritme…”

➡️ Of je denkt: “Ik begin gewoon weer. Eén stap tegelijk.”


Ik kies vandaag voor optie 2 💪

Ik dacht vanmorgen:
Wat moet ik schrijven?
Waar zal ik beginnen?
Maar weet je? Je mág jezelf de tijd geven om die weer terug te vinden.

Dat is wat ik nu doe. Mezelf de tijd geven en genieten van wat er in mijn gedachten omhoog komt om jullie te bemoedigen in zichtbaar worden.

Want je weet; Er zitten mensen op jou te wachten!

📸 Wil je deze herfst nieuwe beelden om je content te ondersteunen?
Stuur me een DM, dan plannen we een shoot die helemaal bij jou past.

👧👦 En ouders opgelet: in de herfstvakantie heb ik nog plek voor kind- en gezinsshoots op maandag 20 en woensdag 22 oktober. Ideaal nu de kids vrij zijn!

Zichtbaar zijn vraagt moed.Gehoorzaamheid ook. Je ervaart dat je iets mag delen. Een verhaal. Een gedachte. Een stukje v...
21/08/2025

Zichtbaar zijn vraagt moed.

Gehoorzaamheid ook.

Je ervaart dat je iets mag delen.
Een verhaal. Een gedachte.
Een stukje van wat God je laat zien.

Maar ineens komen ze op‭:‬
“Wie zit hierop te wachten?”
“Wat als mensen dit raar vinden?”
“Is dit wel professioneel genoeg?”

Zichtbaarheid voelt kwetsbaar.
En soms is dat precies de plek waar gehoorzaamheid begint.

Niet omdat je jezelf wil laten zien,
maar omdat jouw woorden iemand anders kunnen raken.

Wat als jouw kleine post een groot verschil maakt voor iemand anders?
Wat als dat wat jij deelt, precies het zetje is dat zij vandaag nodig heeft?

Jouw zichtbaarheid is geen‭ ‬aandacht zoeken‭.‬
Het is gehoorzaam zijn.
En daarin mag je moedig zijn.
Druk op ‘plaatsen’.
Laat Hem het verder doen.

En als je denkt: ‘Ik wil wel‭, ‬maar‭ ‬ik heb geen mooie foto’s’. Daar help ik je graag mee.
Ik maak foto’s speciaal voor vrouwen zoals jij.
Wacht niet tot het perfect is, want God zei niet dat het perfect moet zijn, maar dat het goed is.

Wat vind jij‭ ‬het moeilijkst‭ ‬aan zichtbaar‭ ‬zijn?

Schrijf het hieronder.

Gemaakt om te bloeien! Ook online 🌸Met een boeketje dahlia’s in mijn handen, midden in Zijn schepping, dacht ik eraan ho...
14/08/2025

Gemaakt om te bloeien! Ook online 🌸

Met een boeketje dahlia’s in mijn handen, midden in Zijn schepping, dacht ik eraan hoe bijzonder God ieder mens maakt.

🌺 Een teken van de schoonheid die God in elk mens legt. Uniek gevormd, kleurrijk, en bedoeld om te bloeien op Zijn tijd. 🌺

Juist daarom geloof ik dat we ons ook op plekken als Instagram mogen laten zien zoals we écht zijn! Als Zijn geliefde creaties, met je eigen kleur, persoonlijkheid en jouw verhaal.

Wil jij online stralen zoals jij bent? Met jouw kleur en unieke eigenschappen? Ik help je graag als fotograaf aan (nieuw) beeldmateriaal.

Niet nep of geforceerd, maar puur en krachtig, zoals jij door Hem bent gemaakt. 💛

📖 "Jullie zijn het licht van de wereld."
Mattheüs 5:14

Lieve jij,Jij bent zo wonderlijk gemaakt.
Prachtig. Uniek.
Bijzonder en geliefd.
Je straalt als je jezelf bent:
in volle...
07/08/2025

Lieve jij,
Jij bent zo wonderlijk gemaakt.
Prachtig. Uniek.
Bijzonder en geliefd.

Je straalt als je jezelf bent:
in volle glorie,
in volle kracht,
in volle vreugde.

Jouw Schepper heeft jou met zorg bedacht,
met liefde gevormd,
en precies hier geplaatst.

Op dit moment,
op deze plek,
tussen deze mensen.

Je leert, je bloeit, je groeit.
Je bent kostbaar.
En enorm geliefd.

Alle zegen komt van Hem!
Geniet van de zegen op jouw leven,
zie wat Hij in en om je heen doet.

Lees dit nog een keer. Langzaam. Laat het landen in je hart.

💛

En deel het met elke vrouw die dit (opnieuw) mag horen.

God gehoorzamen klinkt groots. Maar soms betekent het gewoon in je eentje ergens naartoe gaan.Ik ging in m’n eentje naar...
05/08/2025

God gehoorzamen klinkt groots. Maar soms betekent het gewoon in je eentje ergens naartoe gaan.
Ik ging in m’n eentje naar een vrouwenevent.

De meeste vrouwen waren samen gekomen. Toen werd gevraagd: "Wie is er vanavond alleen?" Stak ik mijn hand op. Eén van de weinigen.

Het event was in Wezep, waar ik net een maand eerder naartoe was verhuisd. In een kerk, speciaal voor gelovige vrouwen.

Je begrijpt; Daar moest ik bij zijn!

In de eerste helft had ik al wat aanspraak en in de pauze sprak ik nog met een aantal anderen.

Zo ontmoette ik een vrouw in rode kleding, helemaal tiptop gekleed. Ze straalde zelfverzekerdheid uit.
Prachtig om te zien hoe zij Gods kracht droeg.

Juist zij zei tegen mij: “Ben je alleen? Wat moedig! Dat zou ik niet durven.”

Opvallend… want de spreker had het net gehad over gehoorzaam zijn aan wat God en dat dat vaak buiten je comfortzone ligt. Daarbij had ik die reactie juist niet van haar verwacht met haar uitstraling.

En eerlijk?

Ik wilde eigenlijk thuisblijven die avond. Het was een warme dag, ik zat nog lekker in de zon en ik dacht: Ach, ik kan toch ook een volgende keer gaan?

Henry zei toen tegen me: “Volgens mij moet je wel gaan!”

Het was een mooie avond.
We zongen voor God.
Er waren mooie gesprekken.

Moedig voelde ik me overigens niet.
En die vrouw in het rood? Die voelde zich niet zelfverzekerd.

Soms zijn we iets, maar voelen we het niet.
En mogen we ‘gewoon’ gehoorzaam zijn aan Hem.

Aan het eind kon je op de foto met een mooi gemaakte fotolijst. Ik twijfelde. Zal ik dat wel doen? Ik zag allemaal vriendinnen samen op de foto gaan…
Maar toen dacht ik: Misschien mag ik mezelf eraan herinneren dat gehoorzaamheid ook moedig is. Dus vroeg ik iemand om een foto van mij te maken.

Herken je dat?
Dat je je soms niet voelt zoals anderen jou zien?
Dan mogen we ons laten herinneren hoe kostbaar en uniek Hij ons heeft gemaakt, ook door wat anderen tegen ons zeggen.

Welk woord zeggen anderen over jou die jij nog niet (altijd) voelt?

Blessings,
Marieke

Ze straalt! 💃🏼✨ En niet een beetje ook.📖 Met haar Bijbel in de hand en haar hart gericht op de hemel.Dit is Paula.De vro...
31/07/2025

Ze straalt! 💃🏼✨ En niet een beetje ook.

📖 Met haar Bijbel in de hand en haar hart gericht op de hemel.

Dit is Paula.
De vrouw achter
Ze biedt een plek van gebed, vasten en diepe vreugde.

We wandelden samen de natuur in.
Ze lachte, danste, bad en alles in haar ademde vrede én vuur.
Een bom van vreugde, stevig geworteld in Gods vrede.

🕊️ Je voelt het als je bij haar bent: de aanwezigheid van de Heer.
Heilige momenten, in Zijn schepping.

Ik mocht haar vastleggen zoals ze is:
Vrij. Vol. En gedragen door de Vader.

📸 Dankbaar voor dit moment.

Dankbaar voor vrouwen zoals zij.

Vrouwen die zichtbaar mogen zijn, omdat Hij zichtbaar mag worden door hen heen.

Wil jij ook een fotoshoot waarin jouw geloof en vreugde zichtbaar mogen worden?

Laat me het weten via een berichtje.
Ik kijk ernaar uit om met je mee te wandelen. 🌿

Om Zijn licht zichtbaar te maken,
Marieke

Zichtbaar zijn. Niet altijd makkelijk.Misschien worstel je met zichtbaarheid. Bang om op te vallen, of om niet te voldoe...
25/07/2025

Zichtbaar zijn. Niet altijd makkelijk.

Misschien worstel je met zichtbaarheid.
Bang om op te vallen, of om niet te voldoen aan verwachtingen.

De Bijbel spreekt ook over zichtbaar zijn.

Niet om jezelf te verheerlijken.
Maar om Gods licht te laten schijnen door jouw leven heen.✨

📖 Mattheüs 5:14-16 (HSV)“U bent het licht van de wereld. Een stad die boven op een berg ligt, kan niet verborgen zijn. En ook steekt men geen lamp aan en zet die onder de korenmat, maar op de standaard, en hij schijnt voor allen die in het huis zijn. Laat uw licht zo schijnen voor de mensen, dat zij uw goede werken zien en uw Vader, Die in de hemelen is, verheerlijken.”

God roept jou niet op om perfect te zijn.

Hij roept je op om zichtbaar te zijn zoals jij bent, door Hem gemaakt.

Niet verstopt onder de korenmaat, maar als een lamp die schijnt.

🕊️ En als jij ervaart: “Ik ben klaar om zichtbaar te worden, op een manier die eer geeft aan God” dan ben ik er voor je.

📸 Als christelijke fotograaf help ik vrouwen om zich op een pure, eerlijke manier te laten zien.Zonder maskers. In vertrouwen. In geloof.

💬 DM me als jij merkt dat dit het moment is voor nieuwe beelden die jouw licht laten schijnen.

Blessings,
Marieke
Jouw christelijke fotograaf

Adres

Dedemsvaart
7701VL

Openingstijden

Maandag 09:00 - 17:00
Dinsdag 09:00 - 17:00
Woensdag 09:00 - 17:00
Donderdag 09:00 - 17:00

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Time to Shine - Marieke Van ‘t Ende - Vogelzang nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact

Stuur een bericht naar Time to Shine - Marieke Van ‘t Ende - Vogelzang:

Delen