04/04/2026
Dat zonnetje hè… eindelijk weer leven in de brouwerij. ☀️
Alles voelt gewoon net ff makkelijker. Net ff vrolijker.
Ik ben de laatste tijd weer lekker veel aan het shooten.
Oké oké… eigenlijk ben ik nooit gestopt. Maar met dit weer? Heerlijk.
En precies dat hadden we ook tijdens de shoot met Lynn & Matthias.
Zon op je gezicht, beetje lachen, beetje knuffelen, beetje “doe normaal” en ondertussen gewoon kneiter mooie beelden maken.
En het leukste?
Dit jaar gaan zij trouwen.
Can’t waitttt. 🥹🔥
Oh ennn… als jij ook denkt: “wij moeten echt weer eens mooie foto’s samen hebben” — stuur me gewoon even een berichtje.
Dan prikken we iets in die gouden zon. ✨📸
•
•
•
•