Michelle Liefers Fotografie

Michelle Liefers Fotografie Als lifestyle fotograaf is het vereeuwigen en creëren van herinneringen een grote passie van me. Ik

Dat zonnetje hè… eindelijk weer leven in de brouwerij. ☀️Alles voelt gewoon net ff makkelijker. Net ff vrolijker.Ik ben ...
04/04/2026

Dat zonnetje hè… eindelijk weer leven in de brouwerij. ☀️
Alles voelt gewoon net ff makkelijker. Net ff vrolijker.

Ik ben de laatste tijd weer lekker veel aan het shooten.
Oké oké… eigenlijk ben ik nooit gestopt. Maar met dit weer? Heerlijk.

En precies dat hadden we ook tijdens de shoot met Lynn & Matthias.
Zon op je gezicht, beetje lachen, beetje knuffelen, beetje “doe normaal” en ondertussen gewoon kneiter mooie beelden maken.

En het leukste?
Dit jaar gaan zij trouwen.

Can’t waitttt. 🥹🔥

Oh ennn… als jij ook denkt: “wij moeten echt weer eens mooie foto’s samen hebben” — stuur me gewoon even een berichtje.
Dan prikken we iets in die gouden zon. ✨📸




Deze, de bruiloft van Jan en Veerle blijft zo’n ontzettende fijne. 🥰Heerlijk relaxt van het eerste tot het allerlaatste ...
21/03/2026

Deze, de bruiloft van Jan en Veerle blijft zo’n ontzettende fijne. 🥰

Heerlijk relaxt van het eerste tot het allerlaatste moment. Van het klaarmaken, naar de shoot. De ceremonie, daarna lekker eten met elkaar en daarna een ontzettend tof feest. 🤩

Van begin tot het eind, een prachtige dag! 😬
Waar ik vanaf dat de dag begon niet alleen ‘de fotograaf’ was voor dit bruidspaar, maar ook te gast was.

Het voelt elke keer zo bijzonder om onderdeel te mogen zijn van zo’n bijzondere dag. Des te meer wanneer je echt word gezien als een onderdeel en deze dag samen met iedereen mag meebeleven. 🥰

Ja, ik ben dan echt zo’n emotionele. 🤭 Maar hiervoor waarschuw ik mijn bruidsparen altijd wel. Ik ben een gevoelsmens, zakelijk laat dat soms wat te wensen over. Maar alles wat ik doe, daar zit ik met de volle 100% van mijn gevoel in. 😬

Dus, als je het zelf niet erg vind dat je een fotograaf hebt die standaard ook een traantje wegpinkt tijdens de ceremonie, laten we dan eens babbelen! Misschien klikt het wel zo goed en fotografeer ik met alle liefde jullie bruiloft. 🫶🏼




Regen hoeft écht niet altijd een shoot te verpesten! ☔️Deze shoot van Remon en Pien is daar zo’n ontzettend mooi voorbee...
13/03/2026

Regen hoeft écht niet altijd een shoot te verpesten! ☔️

Deze shoot van Remon en Pien is daar zo’n ontzettend mooi voorbeeld van. 🤩

De druppels van de miezer geven juist net dat romantische tintje. 🥰

En neen, ik pas ook gewoon bij een dikke plensbui hoor. 😜

Maar, dit is wel tof toch? Wat vind jij? To shoot or not to shoot… that is the question. 😏




Soms zijn er geen woorden nodig en zeggen beelden genoeg. En ik? Ik maak die beelden. Ik maak ze voor jullie. Zodat jull...
11/03/2026

Soms zijn er geen woorden nodig en zeggen beelden genoeg.

En ik? Ik maak die beelden. Ik maak ze voor jullie. Zodat jullie verhaal met alles wat daarbij hoort verteld wordt.




Niet iedereen droomt van een kasteel of een weiland vol bloemen 🌆✨Soms past iets anders veel beter. Stadsmuren. Straatge...
03/03/2026

Niet iedereen droomt van een kasteel of een weiland vol bloemen 🌆✨

Soms past iets anders veel beter. Stadsmuren. Straatgeluiden. Zon die tussen hoge gebouwen doorvalt. Kunstwerken aan de wand in het museum. Een bus die voorbij rijdt. Fietsen die in alle richtingen langs jullie heen zoeven. En jullie, als zelf een waar kunstwerkje, volledig in jullie eigen bubbel.

Een stads trouwshoot is voor koppels die durven.
Die hun eigen regels schrijven.
Die kiezen voor karakter boven traditie.

Dus als jij voelt dat een klassieke bruiloft niet helemaal jij is, luister daar dan naar.

Trouw in dat museum. Loop hand in hand over dat drukke kruispunt. Lach tussen de fietsers door. 🤩

Out of the box is niet spannend.
Het is persoonlijk. 🤍

Een paar jaar geleden stond ik voor het eerst tegenover Nikola en Dejna. Hun allereerste shoot. Beetje ongemakkelijk, be...
25/02/2026

Een paar jaar geleden stond ik voor het eerst tegenover Nikola en Dejna. Hun allereerste shoot. Beetje ongemakkelijk, beetje zoeken — dit zal iedereen wel herkennen. Maar dat gevoel was zo weg. ☺️

De beelden die we toe schoten… die klopten gewoon.
Zo erg zelfs dat ze alle foto’s wilden hebben. Dat vergeet ik niet snel. Wat een compliment. 😍

En nu, een paar jaar later, kreeg ik een berichtje van Nikola. Of ik nog een keer met hen wilde shooten, maar dit keer met een zwangere buik.

Ja Natuurlijk. Absoluut! 🤩

Voor we begonnen dronken we koffie.
“Michelle, we voelden ons zo op ons gemak bij jou. Die foto’s… dat zijn gewoon wij.”

Heel eerlijk? Er zijn momenten dat ik echt wel eens denk: waar ben ik mee bezig?
Maar dit soort woorden. Dit vertrouwen. Dat is alles.

En in april mag ik weer naar Den Haag.
Als de kleine er is.

Hoe bijzonder is dat! 🥰

Even een terugblik naar de foto’s die ik van Nikola en Dejna maakte tijdens onze eerste shoot. De zwangerschapsfoto’s komen binnenkort online. 🫶🏼




17/02/2026

Het hoeft niet altijd groots. Deze twee knapperds kozen voor klein en niet alledaags. 🫶🏼

Een stadsshoot midden in Utrecht. 🤩

Met elkaar hebben we het zo ontzettend leuk gehad. Klik met een bruidspaar is zo belangrijk. Het gevoel dat je eerlijk kan zijn. Het gevoel, zo ontzettend belangrijk!

Zij prachtig intieme foto’s, ik een prachtige herinnering en ontzettend waardevolle connectie. ❤️

Ga jij ook trouwen en ben je benieuwd wat ik voor jullie kan betekenen? Stuur mij eens een berichtje, dan babbelen we eens over jullie prachtige dag.

Tot snel! ☺️




trouwfotografie

Al die kleine momentjes, die momentjes waarin je gewoon doet wat je doet. Momentjes waarvan je soms zelf even niet door ...
16/02/2026

Al die kleine momentjes, die momentjes waarin je gewoon doet wat je doet. Momentjes waarvan je soms zelf even niet door hebt wat de waarde is omdat ze misschien zo vanzelfsprekend zijn. 🥰

Die momentjes, ik vang ze voor jullie. Ik leg ze vast zodat je kunt terug kijken en voelen, datgene wat toen als zo vanzelfsprekend voelde. Nog even terug in dat moment. De liefde en de echtheid. 😘

Oké, you got me there! Neen niet al deze foto’s zijn gewoon zo’n ‘momentje’, sommige waren gewoon te mooi om niet mee te nemen in deze post. Sorry not sorry! 🤩

En weet je wat het leuke is? Binnenkort mag ik weer met deze twee knapperds shooten! Ze hebben mij gevraagd om de zwangerschap van hun eerste kindje vast te leggen en ik voel mij niets anders dan onwijs vereerd!! 🥹❤️




14/02/2026

Zoveel forever Valentines heb ik al voor mijn lens gehad. 🫶🏼

Nog zo veel die zullen volgen! 🥰❤️




Toegegeven, het duurt nog even voordat ik weer een bruiloft op de planning heb staan. Dat vind ik ergens toch wel jammer...
13/02/2026

Toegegeven, het duurt nog even voordat ik weer een bruiloft op de planning heb staan. Dat vind ik ergens toch wel jammer. Het is ook wel uit te leggen. Trouwen willen we wanneer het mooi en zonnig weer is. Het weer wat meestal in de mooie zomer is. Maar ook dan is het weer niet te voorspellen. 🙃

Stef & Mirthe trouwde in september, een mooie zomermaand zou je denken. Toch vielen er tijdens de geloften wat druppels. Erg? Neen, totaal niet. Het gaf misschien zelfs wel wat extra’s.

Gelukkig waren het maar een paar druppel, want een hele dag regen hoeft natuurlijk ook niet echt. 🤭




11/02/2026

Van zachte blikken tot dikke lachbuien.
Van zwart-wit tot warm zonlicht.
Van kleine details tot grote gevoelens.

Dit is liefde, gevangen in beelden. ❤️
Geen perfecte poses. Geen ingestudeerde momenten.
Gewoon echt, puur en vol verbinding.

Dit soort dagen, dit soort mensen… dáár doe ik het voor. 🤍

Ga jij binnenkort trouwen (of wil je gewoon mooie herinneringen maken die verder gaan dan “even lachen naar de camera”)? Stuur me gerust een berichtje — ik denk graag met je mee. 🤩




Deze keer iets totaal anders. Geen romantische zonsondergang, geen idyllisch veld.Maar: ’s avonds een blokje om.De straa...
20/01/2026

Deze keer iets totaal anders.
Geen romantische zonsondergang, geen idyllisch veld.
Maar: ’s avonds een blokje om.

De straat bijna leeg, straatlantaarns aan en die mist… alsof hij er speciaal voor ons was en stiekem wel echt een bucketlist dingetje van mij 🤩. Even lopen en praten. Geen poses, geen plan. Gewoon samen onderweg.

Dit soort shoots laten zien dat het niet altijd groots hoeft te zijn. Soms zit het ‘m juist in het alledaagse met wel een onverwacht toffe bonus. 😬

Zou jij dit ook aandurven? ✨
Stuur me gerust een berichtje, dan lopen we samen een rondje.




Adres

Parallelweg 11
De Krim
7782PK

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Michelle Liefers Fotografie nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact

Stuur een bericht naar Michelle Liefers Fotografie:

Delen