10/05/2026
Dertig jaar op één plek, da's langer dan op de eerste locatie en de tijd in de opslag samen.
Een prachtige dag. Wind zat, al op het randje wat leuk is voor de fietsers. Gelukkig hebben de meeste toch ondersteuning.
Toch zeker een 30 personen die daadwerkelijk even bleven staan en vragen stelden.
Af en toe toch best een beetje fris op de wind, maar dat stimuleert alleen maar om dan de werf en circuit even lekker aan te pakken. Vele malen beter dan zo'n uurtje op de loopband.
Om 17.00 ging het nog zo mooi dat er nog een half uurtje bij mocht, maar met 17.30 was het toch echt tijd om op te ruimen.
Meer van deze dagen!