17/06/2026
Met meer dan 75 shoots in de Efteling mag ik toch wel zeggen dat ik ontzettend veel ervaring heb.
Maar... Ik mag niets zonder toestemming van de Efteling.
Hoe dit allemaal in z'n werk gaat is op zich vrij eenvoudig, maar vertel ik jullie alles over wanneer jullie een shoot bij mij boeken.
Bij alles wat ik doe in de Efteling, hou ik mij aan de regels die zij hebben opgesteld. Eigenlijk doe ik dit altijd al zonder die regels, dus eigenlijk houd ik mij er vanzelf aan, puur omdat ik dat de normaalste zaak van de wereld vind.
Reageer daarom in de reacties met Efteling + de shoot die je daar zou willen en ik kom zsm in je DM om je verder van informatie te voorzien. En het maakt niet uit welke shoot je wil, er is niets wat ik nog niet heb gedaan.
Ook wanneer je het in Bosrijk of Grand Hotel wil, leg ik je de regels heel graag uit!
De maand Juli is bijna volgeboekt, augustus grotendeels, september nog wel aardig wat vrij. Dus wacht niet te lang want agenda vol is on echt vol bij mij.