Corine Veen Fotografie

Corine Veen Fotografie Als echte mensenmens leg ik jou, je kind(eren), jullie als liefdeskoppel of je hele familie heel graag vast!

Ik zorg voor een ontspannen en gezellige shoot waarbij je jezelf kunt zijn. De wereld is mijn studio, dus het kan overal, zelfs in het buitenland! Fotograaf voor een soloshoot (portret), familieshoot, kindershoot of loveshoot!

17/06/2026

Met meer dan 75 shoots in de Efteling mag ik toch wel zeggen dat ik ontzettend veel ervaring heb.

Maar... Ik mag niets zonder toestemming van de Efteling.
Hoe dit allemaal in z'n werk gaat is op zich vrij eenvoudig, maar vertel ik jullie alles over wanneer jullie een shoot bij mij boeken.

Bij alles wat ik doe in de Efteling, hou ik mij aan de regels die zij hebben opgesteld. Eigenlijk doe ik dit altijd al zonder die regels, dus eigenlijk houd ik mij er vanzelf aan, puur omdat ik dat de normaalste zaak van de wereld vind.

Reageer daarom in de reacties met Efteling + de shoot die je daar zou willen en ik kom zsm in je DM om je verder van informatie te voorzien. En het maakt niet uit welke shoot je wil, er is niets wat ik nog niet heb gedaan.

Ook wanneer je het in Bosrijk of Grand Hotel wil, leg ik je de regels heel graag uit!

De maand Juli is bijna volgeboekt, augustus grotendeels, september nog wel aardig wat vrij. Dus wacht niet te lang want agenda vol is on echt vol bij mij.





Boek voor 1 juli 2026 een kindershoot en je krijgt deze voor de huidige prijs! Vanaf 1 juli gaat deze verhoogt worden va...
05/06/2026

Boek voor 1 juli 2026 een kindershoot en je krijgt deze voor de huidige prijs! Vanaf 1 juli gaat deze verhoogt worden van 95 euro naar 120 voor 1 kind, meerdere kinderen + 25 euro per kind. (Is nu 20 euro)

De datum van de shoot hoeft niet voor 1 juli te liggen, alleen de reservering!

https://www.corine-fotografie.nl/kindershoots

Neem gerust contact met mij op voor meer informatie of om een datum te reserveren.
In juli nog een paar data vrij, daarna pas weer plek in augustus of later.

Locatie: pretpark, speeltuin, dierentuin etc. Waar jullie maar willen, exclusief reiskosten boven de afstand van 100 km vanaf Zoetermeer.



Ook Senn deed afgelopen weekend zijn Communie en in april mocht ik de fotoshoot met hem doen, in de Efteling, voor de be...
01/06/2026

Ook Senn deed afgelopen weekend zijn Communie en in april mocht ik de fotoshoot met hem doen, in de Efteling, voor de bedankkaartjes en als mooie herinnering.

Als een bijna volleerd model ging hij helemaal op in de shoot. En ook Jeroen Pauw, een waardige Eftelingbewoner wilde wel even op de achtergrond mee doen.

En met mama en papa erbij als stylisten en assistenten, waren we een perfect team! 🩷

Voor dit jaar zitten de communie/lenteshoots er weer op, maar er staan nu al die voor volgend jaar ingepland. 😍

Ik ben er dol op en voor wie snel is, er passen er nog een paar in de agenda erbij in april.



Dit weekend heeft Vince zijn 1e communie en een paar weken geleden mocht ik hem en zijn familie portretteren in de Eftel...
30/05/2026

Dit weekend heeft Vince zijn 1e communie en een paar weken geleden mocht ik hem en zijn familie portretteren in de Efteling.
dcl >>> Proficiat Vince en wens je een fijne en mooie communie toe.



Vanaf augustus wel weer wat meer ruimte om shoots aan te nemen. 🌸
13/05/2026

Vanaf augustus wel weer wat meer ruimte om shoots aan te nemen. 🌸

Lang deed ik niet aan in zwart-wit leveren. Ik hou er niet van als enorme liefhebber van kleur. Dus ging mijn zoektocht ...
09/05/2026

Lang deed ik niet aan in zwart-wit leveren. Ik hou er niet van als enorme liefhebber van kleur. Dus ging mijn zoektocht de afgelopen weken naar wat ik dan wel mooi vind als het in de richting moet gaan van zwart-wit. En dit is wat het werd: Filmisch Black & White!

Naast alle foto's in kleur krijgen de bruidsparen ook een deel van de serie foto's in 'Filmisch B&W'. Het geeft echt dat zwart-wit gevoel maar dan in toch wat meer kleur dan hard zwart-wit. Binnen mijn stijl past deze sfeer erg goed bij wat ik wil neerzetten en met hard zwart-wit heb ik dat gevoel niet. Ik doe altijd alleen waar ik voor de volle 100% achter sta.

Dat is voor mij als fotograaf belangrijk, dat het bij mij past omdat ik dan kan leveren waar ik voor sta. Fotografie blijft altijd een kwestie van smaak en dat is precies waarom klanten die mij inhuren ook voor mij kiezen.

Soms hoor ik van fotografen dat ze de klanten laten kiezen voor de stijl en dat zij nog gaan sturen wat ze anders willen. Ik ben daarin echt anders. Het heeft voor mij niets met service gericht zijn te maken maar puur met dat ik achter mijn product moet staan. Je vraagt tenslotte ook niet aan de Audi dealer om een Volkswagen te leveren, je weet waar je naartoe gaat voor wat je wilt krijgen.

En zo is dat bij mij niet anders. Wil je mijn stijl niet, dan ben ik niet de fotograaf voor jou/jullie. En dat is helemaal prima. Dan heb ik fantastische collega's die jullie hierin kunnen voorzien! ☺️

Ondertussen ... Geniet van N&V, zijn ze geen prachtig paar?! 🩷



Ze straalt, want haar man kijkt haar vol liefde aan. De zon schijnt als een spotlight op haar gezicht om haar liefdevoll...
08/05/2026

Ze straalt, want haar man kijkt haar vol liefde aan. De zon schijnt als een spotlight op haar gezicht om haar liefdevolle blik nog beter te laten zien. 😍

Fotografie is spelen met licht. Daar heb je soms invloed op maar voor het overgrote deel niet. Dan moet je het licht pakken wat er is en je camera instellen op wat daarmee de uitkomst moet worden.

Een trap, omringt door muren en ramen spelen met z'n drieën met de zon. Een deel schaduw, een deel zon. En dan is daar het juiste moment waar alles prachtig bij elkaar komt en je een prachtig Rembrandt achtige licht setting krijgt, wat de sfeer helemaal compleet maakt.

Ik hou van licht, zacht en kleur. Maar op de twee plaats staat toch wel deze Rembrandt sfeer. Ik hou ervan en al helemaal wanneer het bruidspaar er nog meer door gaat stralen. ✨

Alyssa & Pepijn kwamen naar Kasteel Blauwhuis in België voor hun Do-Over trouwshoot. En ik mocht ze vastleggen! 🤩Het lek...
05/05/2026

Alyssa & Pepijn kwamen naar Kasteel Blauwhuis in België voor hun Do-Over trouwshoot. En ik mocht ze vastleggen! 🤩

Het leken wel volleerde modellen terwijl ze dit niet zijn maar een getrouwd stel wat graag hun trouwkleding nogmaals aantrok om in een geheel andere setting dan op hun trouwdag, een koppelshoot te doen.

En dat vind ik echt zo ontzettend gaaf om te doen! Want alles kan in een ontspannen en tijdloos moment. Er is geen draaiboek, er zit niemand op ze te wachten, er is geen stress en geen blik op de klok behalve die van een pose voor een foto. Heerlijk toch?!

Ik hou de poses altijd graag zo natuurlijk als mogelijk is. Ik zie vaak fotografen schrijven dat ze niet aan poses doen, maar geloof mij dat dit echt onmogelijk is. Maar ik zorg er altijd voor dat die poses passen bij jullie. En eerlijk, kusjes en knuffels zijn op zich altijd iets wat het bruidspaar toch wel doet. 😉

Op mijn website vind je alle informatie maar stuur mij gerust een appje, vrijblijvend, voor meer informatie over deze of een andere type shoot.




04/05/2026

Een nieuwe BTS van mijn werk en dit keer van de trouwshoot van Sofie & Derrick en hun kinderen Fenna en Mayla. Hun 3e shoot alweer bij mij in een jaar tijd. En dit is hun tweede trouwshoot. Ze doen namelijk elk jaar hun trouwdag vieren met een nieuwe shoot. Hoe gaaf is dat?! 🤩
Vorig jaar waren we te vinden in het sprookjesbos, dus dit jaar zochten we andere plekjes op.

En dat is het grootste compliment wat je kunt krijgen, dat je klanten steeds weer bij je terug komen voor een nieuwe shoot.

Bij een shoot als deze komt aardig wat voorbereiding kijken. Vooral aan de zijde van Sofie, want de meiden groeien als kool en dan is het zoeken naar de jurkjes die dichtbij de originele jurkjes op de trouwdag er waren. Voor mij zit de voorbereiding vooral in nadenken over nieuwe plekjes.

Het weer heeft grote invloed op de uitkomst van de foto's. De zon was heel fel deze dag en om te voorkomen dat de schaduwen heel hard worden had ik mijn reflectiescherm mee en die kan ik eigenlijk alleen gebruiken als ik een assistent heb. En die had ik gelukkig, mijn lieve vriendin Roos was mee en zij maakte ook de BTS beelden.

Zij is hobbyfotograaf en voor wie het leuk vindt, dit is haar account op Instagram: www.instagram.com/eftelingfotografie_van_rosina. Ga haar dus zeker volgen!



Adres

De Efteling

Openingstijden

Maandag 09:00 - 17:00
Dinsdag 09:00 - 17:00
Woensdag 09:00 - 17:00
Donderdag 09:00 - 17:00
Vrijdag 09:00 - 17:00

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Corine Veen Fotografie nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact

Stuur een bericht naar Corine Veen Fotografie:

Delen