16/06/2026
Leuk zo'n mooi taartje, maar wat blijft er nou van over?
Nouuuu, dat wisselt nog wel eens!
De ene keer word er goed aangezeten en ligt er overal taart en de andere keer word er alleen maar een beetje aan de crème gezeten!
En ja ook als er weinig van de taart opgaat is een cakesmash leuk! Meer is niet altijd beter haha!
Was jouw kindje team ik sloop de taart of team ik ben voorzichtig?