Kirsten Mulder Fotografie

Kirsten Mulder Fotografie Liefdevolle foto's rondom zwangerschap, geboorte en gezin.

Moeder Geassisteerde Keizersnede (MAC)Vorige week donderdag mocht ik weer een Moeder Geassisteerde Keizersnede vastlegge...
16/06/2026

Moeder Geassisteerde Keizersnede (MAC)

Vorige week donderdag mocht ik weer een Moeder Geassisteerde Keizersnede vastleggen in het Diakonessenhuis in Utrecht.

Wanneer een v-ginale bevalling niet mogelijk of niet wenselijk is, kan een MAC een prachtige manier zijn om je kindje geboren te laten worden. Tijdens deze bijzondere vorm van een keizersnede helpt de moeder actief mee door haar baby aan te pakken. Zo bijzonder om te zien!

Voor veel ouders is dit bovendien een helende ervaring, zeker wanneer een eerdere bevalling anders verliep dan gehoopt of zelfs traumatisch werd ervaren.

Ik vind het iedere keer weer zo bijzonder om hierbij aanwezig te mogen zijn. Niet alleen voor de ouders, maar ook voor het kindje. Hoe waardevol is het om later foto's te hebben van het moment waarop je ter wereld kwam? Mijn eigen kinderen vinden het in ieder geval heel bijzonder om die beelden af en toe terug te kijken.

Je geboorte is een gebeurtenis die je je hele leven met je meedraagt. Daarom voelt het voor mij ook zo waardevol en belangrijk om deze momenten vast te mogen leggen.

Wil je meer weten over een Moeder Geassisteerde Keizersnede of over geboortefotografie bij een geplande keizersnede? Voor geplande keizersnedes hanteer ik een aangepast tarief. Stuur me gerust een berichtje. 💛



ps. Deze foto is van een andere MAC.

Een jaar geleden werd dit mannetje thuis in bad geboren. Het was zo bijzonder om hier bij te mogen zijn. En de trotse gr...
14/06/2026

Een jaar geleden werd dit mannetje thuis in bad geboren. Het was zo bijzonder om hier bij te mogen zijn. En de trotse grote zus die snel daarna op bezoek kwam. Voor mijn werk mag ik zo dichtbij de gezinnen komen en ik besef me elke keer weer hoe bijzonder dat is. Dankbaar dat dit mijn werk is en dat ik deze momenten voor ouders mag vastleggen. ❤

Fijne eerste verjaardag! 🥳

Welke tip ga jij toepassen?
12/06/2026

Welke tip ga jij toepassen?

Een jaar geleden reed ik midden in de nacht naar de ouders toe. In een huis brandde licht terwijl het overal donker was....
08/06/2026

Een jaar geleden reed ik midden in de nacht naar de ouders toe. In een huis brandde licht terwijl het overal donker was. Zachtjes kwam ik binnen en observeerde de moeder die in bad zat. Zo kalm dat ik het idee kreeg dat het nog wel even kon duren. Maar nog geen kwartier na mijn aankomst werd een lief meisje geboren. Zo bijzonder om erbij te mogen zijn en het te mogen vastleggen voor de ouders. Vandaag vieren zij haar eerste verjaardag en ik blik even terug op die dag. Het blijft zo wonderlijk en ik ben elke dag dankbaar dat ik dit mag meemaken. ❤

06/06/2026

Jeeee vandaag ben ik jarig en mag ik 37 kaarsjes uitblazen! 🥳

We gaan vandaag een fijne dag met ons gezin hebben. Iets met kikkers, water en achtbanen. 🐸💦🎢

Vandaag is het 6 jaar geleden dat ik bij de KVK was om mijn bedrijf per 6 / 6 in te schrijven. Ik heb gekozen voor 6 jun...
05/06/2026

Vandaag is het 6 jaar geleden dat ik bij de KVK was om mijn bedrijf per 6 / 6 in te schrijven. Ik heb gekozen voor 6 juni omdat het mijn verjaardag is en ik het een mooi cadeau vond voor mezelf. 🎁 Tijd om mezelf serieus te nemen als fotograaf, in het diepe te duiken en dingen te gaan doen die ik spannend vond.

Ik kijk terug op 6 hele mooie maar ook intense jaren. Waar het leven sowieso al ups en downs kent, is dat bij een eigen bedrijf x6. Ik ben álles in mijn bedrijf. Fotograaf, marketeer, administrateur, boekhouder, CEO, verkoper, klantenservice en van de technische dienst. 🤪
Mijn bedrijf laten groeien kan niet zonder zelf te groeien. En dat vraagt soms delen van mezelf aankijken die ik liever in het donker houd. Waar 11 jaar geleden mijn leven nog volledig bepaald werd door angst en paniek, sta ik nu aan het roer. Af en toe zijn die angst en paniek nog wel aanwezig maar ze bepalen niet meer waar ik heen ga. Het hebben van een eigen bedrijf heeft mij enorm geholpen om door die fase van angst en paniek heen te gaan. Mijn droom om bevallingen te gaan vastleggen was groter dan de angst. En ik ben zo zo zo trots op waar ik nu sta. ❤

Het gaat absoluut niet van een leien dakje, geen bedrijf loopt vanzelf (ook al lijkt dat soms bij andere ondernemers wel zo).
Ik heb ook geleerd om mijn grenzen aan te geven en te blijven staan voor waar ik in geloof. Maar ik heb zulke mooie, lieve mensen mogen ontmoeten door mijn werk. En die fijne gezinnen waar ik die mooie herinneringen voor mag vastleggen, die maken alles dubbel en dwars waard. ❤

Ik kijk vooruit naar mijn 7e ondernemingsjaar (en 38e levensjaar) en wens vooral gewoon lekker door te gaan met waar ik blij van word: herinneringen maken met mijn gezin, groeien als persoon, ons huis een nog fijner plekje maken, rust en vertrouwen in mezelf vergroten, liefdevolle geboorteverhalen documenteren, heel veel ouders blij maken met mijn foto's en natuurlijk geboortefotografen verbinden en ondersteunen in hun groei samen met .nl

📸 .beeld.geboortefotografie

Zwartwit of kleur? Welke foto zou jouw voorkeur hebben?🖤🤍 of ❤️💙Laat het hieronder weten!
03/06/2026

Zwartwit of kleur? Welke foto zou jouw voorkeur hebben?

🖤🤍 of ❤️💙

Laat het hieronder weten!

Gisteren had ik met 2 verschillende mensen een gesprek over dat je je geboorteverhaal de rest van je leven meedraagt. He...
03/06/2026

Gisteren had ik met 2 verschillende mensen een gesprek over dat je je geboorteverhaal de rest van je leven meedraagt. Het is de eerste ervaring met de wereld en die onthoud je met je lichaam. Als baby kun je er immers nog geen woorden aangeven.
Ook voor vrouwen is de geboortedag van hun kindje een gebeurtenis die ze de rest van hun leven meenemen. Hoe deze dag ook loopt, wat er ook is gebeurd. Niet als schuld maar door aandacht te geven aan deze gebeurtenis ga je jezelf én je kindje ook beter begrijpen.

Voor mij werd gisteren weer bevestigd dat mijn geboortefoto's er écht toe doen. Ik gun het ouders én kindje zo erg dat ze kunnen terugkijken op de geboortedag. Dat het ze helpt om zichzelf of elkaar beter te begrijpen en van daaruit weer meer rust en vertrouwen vinden.

Ik heb zoveel liefde voor de moeders (ouders) en baby's die ik heb mogen vastleggen. Niks dan respect voor de zware reis die ze soms moeten doorstaan. En als ik met mijn foto's een klein beetje mag bijdragen aan een positievere ervaring of aan de verwerking of acceptatie dan geeft mij dat zoveel voldoening. ❤

Wil jij weten hoe het werkt met een geboortefotograaf? Stuur me gerust een berichtje voor meer informatie. Ik wil dit ook graag voor jou vastleggen.

Wist je dat ik echt nog HONDERDEN geboortefoto's heb liggen die ik mag delen?En dat er ook steeds nieuwe bij komen? Het ...
02/06/2026

Wist je dat ik echt nog HONDERDEN geboortefoto's heb liggen die ik mag delen?
En dat er ook steeds nieuwe bij komen?

Het mogen delen van de beelden is altijd een cadeautje. Het moet niet, het gaat altijd in overleg en het is voor mij een bonus als het mag. Ik vraag de ouders na het opleveren van de foto's of er beelden bij zitten die gedeeld mogen worden. Soms is het nee, soms is het een selectie (bijv. ouders onherkenbaar, baby onherkenbaar) en soms mag ik alles delen (m.u.v. herkenbaar zorgpersoneel en geslachtsdelen).

Ik wil graag weer meer gaan delen met jullie de komende tijd en ben benieuwd wat voor beelden jullie graag willen zien.
Weeën, details, sfeer, persen, bijna geboren, keizersnede, eerste reactie van de ouders, emoties, navelstreng doorknippen, bij papa, eerste voeding, controles, womb pose, aangekleed etc.
Of vinden jullie het juist leuk als het meerdere beelden van 1 bevalling zijn zoals deze post?

Leuk als je met me deelt welke foto's jij graag wilt zien op mijn feed!

Welkom juni! 🥰Voor mij een hele speciale maand: op 6 juni ben ik jarig én bestaat mijn bedrijf 6 jaar! 🥳Dat maakt dat ik...
01/06/2026

Welkom juni! 🥰

Voor mij een hele speciale maand: op 6 juni ben ik jarig én bestaat mijn bedrijf 6 jaar! 🥳
Dat maakt dat ik in juni altijd even terugkijk naar hoe ver ik ben gekomen. Ik ben echt zo trots op mezelf en zo dankbaar voor mijn lieve klanten. Ik heb zulke bijzondere momenten meegemaakt. Getuige mogen zijn van nieuw leven, nieuwe ontmoetingen en zo zo zo trots op 'mijn' mama's. Elke foto heb ik met zoveel liefde gemaakt. 📸

En wat ik ook doe, ik blijf steeds terugkomen op mijn grote liefde: geboortefotografie. Het is zo wonderlijk hoeveel die geboortefoto's doen. Soms confronterend maar altijd waardevol en achteraf onmisbaar. Keer op keer wordt het weer bevestigd: voor ouders zijn die foto's zo belangrijk. Ik ben echt heel blij dat dit mijn werk is en ook al is het met momenten heel pittig, ik hoop dat ik nog een heleboel geboortes mag gaan vastleggen. ❤

De afgelopen jaren heb ik steeds een actie gedaan rondom mijn verjaardag maar dit jaar ben ik echt koos inspiratieloos. Het wordt sowieso geen gratis shoot want ik heb het al druk zat haha. Het liefst wil ik iets voor mijn klanten omdat ik ze zo waardeer. Omdat ik zo blij ben met de opdrachten die ik krijg. Mocht je nog een leuk idee hebben, let me know. Chattie is not very helpfull at the moment. 🫣

Adres

Culemborg

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Kirsten Mulder Fotografie nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Delen