10/05/2025
Trots op onze sponsoren!
Bij voetbalclub V.v. Bunnik 73 zijn weer nieuwe en verlengde sponsorcontracten getekend. Dankzij deze betrokken bedrijven en personen blijft onze club een fijne plek voor voetballers én voetballiefhebbers.
Dank aan Gerard Overbeek en Wim de Wit van de sponsorcommissie voor hun inzet!
Ik ben zelf ook sponsor en laat binnenkort een mooi bord maken bij Bosmanletters & reclame. Net als:
Sjoerd-dirk van der Leest, Gerard van der Leest, Rob Peek, Marco Peek, Rogier Koning van Bunnik & Irma.
Wie volgt?
Word ook sponsor en draag bij aan de toekomst van Bunnik ‘73!
Foto's : Geerke Vermeulen