07/04/2016
Nadat we in januari de zwangerschapsfotoshoot hadden gedaan. Was het afwachten wanneer de baby geboren zou worden. Ze wisten niet wat het werd, dus dat was dubbel spannend. Ze werd half februari geboren en begin maart hebben we de Newborn fotoshoot gedaan. Ze deed het fantastisch! Ze ging bijna meteen slapen en konden een hoop mooie foto's maken. Een foto samen met Jort werd weer iets lastiger, maar uiteindelijk zat er toch nog een mooie foto tussen! Geniet van jullie mooie gezin!