Annemaryn Kwint Fotografie

Annemaryn Kwint Fotografie » Ik leg liefdevolle momenten vast in natuurlijk daglicht
» Liefde | Zwangerschap | Baby | Gezin

I’M BACK! Na dik een jaar is het zover, ik ben terug van weg geweest 💃🏼Vorig jaar moest ik de moeilijk beslissing maken ...
31/08/2022

I’M BACK!
Na dik een jaar is het zover, ik ben terug van weg geweest 💃🏼

Vorig jaar moest ik de moeilijk beslissing maken om voor mijn gezondheid te kiezen en het fotograferen te laten voor wat het was. En dat terwijl ik er eigenlijk pas net lekker in zat. Het was een moeilijke keuze, maar het heeft ervoor gezorgd dat ik nu weer vol energie en plezier er tegenaan kan! 🔥

De eerste twee gave shoots zitten erop, waarvan een loveshoot in het water!! Hoe vet 😍

Ik kan niet wachten om deze en de beelden die gaan komen met jullie te delen!

Keep tuned for more! ✨

📸
Jurk

Het is even geleden dat ik een baby foto gepost heb, maar wat is dit weer een sc***je! 😍 Toen zijn mama 35 weken zwanger...
22/04/2021

Het is even geleden dat ik een baby foto gepost heb, maar wat is dit weer een sc***je! 😍

Toen zijn mama 35 weken zwanger was mocht ik haar samen met grote broer vastleggen. Bijzonder om dan ook de newbornshoot te mogen doen ✨

Ik ben dan stiekem toch wel heel nieuwsgierig naar het kindje als hij of zij geboren is! 🧡

Bij sommige foto’s is geen lange caption nodig. Daarbij zegt het beeld en de emotie genoeg ❤️
19/04/2021

Bij sommige foto’s is geen lange caption nodig. Daarbij zegt het beeld en de emotie genoeg ❤️

Happy Friday! 💃🏼Vanavond heb ik nog een hele leuke zwangerschapsshoot op de planning staan. Het weer lijkt echt perfect ...
19/03/2021

Happy Friday! 💃🏼
Vanavond heb ik nog een hele leuke zwangerschapsshoot op de planning staan. Het weer lijkt echt perfect te zijn, dus dat moet goed komen!

En daarnaast komt vandaag het 3e seizoens van de formule 1 serie uit op Netflix 🎉 Dus dat wordt lekker bingewatchen 😬

Wat zijn jouw plannen voor vandaag? ☀️

Zwart wit of kleur? Laat je voorkeur achter in de comments! Hoe bijzonder was deze shoot! Liefde vastleggen is altijd he...
10/03/2021

Zwart wit of kleur? Laat je voorkeur achter in de comments!

Hoe bijzonder was deze shoot! Liefde vastleggen is altijd heel mooi, maar zeker als dat van mensen is die heel dicht bij je staan. 💕

Het was even een race tegen de (avond)klok, maar het is ons gelukt om een prachtige golden hour mee te pakken. Een uurtje wat toch wel mijn favoriet begint te worden om tijdens te fotograferen. Het licht is zo mooi warm en zacht ☀️ Het maakt de foto nog romantischer als je het mij vraagt! @ Breda

Omdat we graag samen met de mama en haar zoontje foto’s tijdens golden hour wilde maken zat er niets anders op. ‘S avond...
01/03/2021

Omdat we graag samen met de mama en haar zoontje foto’s tijdens golden hour wilde maken zat er niets anders op. ‘S avonds kwam slecht uit met het schema van de kleine man, dus besloten we in alle vroegte af te spreken voor de shoot.

Toen we met de shoot begonnen was de zon nog niet op, maar toch was het licht al ontzettend mooi! Later tijdens de shoot werden we beloond met een prachtig zonnetje ☀️ Hier zul je binnenkort nog meer van voorbij zien komen! 🧡

Deze week staat er weer een babyshoot op de planning. Eentje met een bijzonder verhaal! Hier zal ik later meer over vertellen ✨

Wat zijn jouw plannen voor deze week?

Dansend het weekend in 💃🏼Door Corona (ik noem het graag corrie 😅) en alle maatregelen die erbij komen kijken zie ik mijn...
26/02/2021

Dansend het weekend in 💃🏼

Door Corona (ik noem het graag corrie 😅) en alle maatregelen die erbij komen kijken zie ik mijn ouders de laatste tijd een stuk minder. Ik woon in Brabant, zij in Noord-Holland. Daardoor heb ik extra veel zin om ze dit weekend weer te zien! Hopelijk wordt de wereld weer snel wat normaler zodat het ons wat makkelijker gemaakt wordt.

Heb jij plannen voor dit weekend? 🧡☀️

Samen, hand in hand, de wereld tegemoet ✨Verbazen jullie je trouwens ook altijd over hoeveel kracht zo’n kleintje in zij...
24/02/2021

Samen, hand in hand, de wereld tegemoet ✨

Verbazen jullie je trouwens ook altijd over hoeveel kracht zo’n kleintje in zijn of haar handjes heeft? 😅 Als ze je vinger of haar te pakken krijgen laten ze niet meer los haha!! 🧡

De regen en warmere temperaturen hebben bijna alle sneeuw in Breda weggespoeld, maar dat weerhoudt mij er natuurlijk nie...
17/02/2021

De regen en warmere temperaturen hebben bijna alle sneeuw in Breda weggespoeld, maar dat weerhoudt mij er natuurlijk niet van nog een kiekje van het winter wonderland te plaatsen! ❄️🤍

was gelukkig snel overgehaald om met mij mee op pad te gaan en wat foto’s in de sneeuw te schieten. Voor hetzelfde geld duurt het heel lang voor we weer een keer sneeuw hebben, dus daar moesten we even goed gebruik van maken! 😃

Mis jij de sneeuw al? Of kun je niet wachten tot de lente weer begint? 🌸☀️ @ Breda

Yes, het begin van een nieuw avontuur!Spannend? Zeker! Heb ik er zin in? Dat nog veeel meer ✨Mijn doel? Jou fotograferen...
15/02/2021

Yes, het begin van een nieuw avontuur!
Spannend? Zeker! Heb ik er zin in? Dat nog veeel meer ✨

Mijn doel? Jou fotograferen op een manier waarop jij jezelf écht herkent. Spontane, intieme momenten met een oprechte lach. Want iedereen is fotogeniek! Soms heb je alleen wat tools nodig om echt als jezelf op de foto te staan. En daar kom ik om de hoek kijken! 😃

Nog drie weetjes over mij om me beter te leren kennen:
- ik woon samen met mijn vriend en katten Oscar en Momo in Breda ❤️
- Mijn lievelingskleur is groen
- Vroeger organiseerde ik met vriendinnetjes ‘fotoshoots’. Dan kleden we onszelf speciaal aan en paradeerde we als modelletjes door de slaapkamer 📸 Plezier in foto’s maken zat er dus al vroeg in!

Ik kan niet wachten om de eerste paar mooie beelden met je te delen! ✨

Adres

Breda
4800–4841, 4847, 4850–4854

Website

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Annemaryn Kwint Fotografie nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Delen