Willeke Terlouw Fotografie

Willeke Terlouw Fotografie Het vastleggen van liefde, connectie en emotie vind ik het mooiste wat er is! Jullie moment, jullie verhaal is waardevol! ♡

Gisteren had ik met vriendin Annick Roza - Creatief ondernemer en fotograaf afgesproken. We zochten iets leuks en scoord...
29/01/2026

Gisteren had ik met vriendin Annick Roza - Creatief ondernemer en fotograaf afgesproken. We zochten iets leuks en scoorden een leuke aanbieding via Social Deal om te gaan hightea'en.
We waren nog maar net binnen of we hoorden de volgende legendarische woorden vanuit de keuken: "Hee K., haal jij de hapjes voor de hightea even uit de vriezer?" 😳 Mmm, altijd lekker, van die versgebakken hapjes bij een hightea! 😬🤣
Tja, lang verhaal kort: We hebben gezellig bijgekletst, de thee was lekker, de broodjes waren oké, maar de ontdooide zoete hapjes waren zeer matig. O, wat had ik liever wat meer betaald en dan lékker gegeten! Ik bedoel, 12,95pp voor een hightea is natuurlijk, achteraf bezien, ook wel te mooi om waar te zijn😅😂.

En het stomme is, we hadden dit gewoon kunnen voorkomen! Want toen we online gingen zoeken, kwamen we diverse negatieve reviews tegen over niet-verse, taaie hapjes.... We hebben er samen maar hard om gelachen. Maar één ding hebben we er wel van geleerd: Altijd éérst online de reviews lezen!

En die tip geef ik graag mee aan jou, aanstaande bruid(egom)! Want de zoektocht naar een bruidsfotograaf kan best uitdagend zijn. Wat zoeken we precies in een fotograaf? Wie past het beste bij ons? Waarom is die ene fotograaf duurder dan die andere? Mijn tip: bekijk de reviews en lees wat bruidsparen schrijven vanuit hun ervaring over de betreffende fotograaf.

Dat is dan ook precies de reden dat ik reviews op mijn website heb geplaatst. En hier nu ook hier eentje deel op Instagram. Ik ben dankbaar voor iedere review die wordt achtergelaten! ❤️ En soms verwoord een bruidspaar precies waar ik voor sta en wat ik belangrijk vind in mijn werk!
In deze post de review van oud-bruidspaar C***o & Nienke. Spreekt het je aan en is dit precies waar jij naar op zoek bent? Neem dan contact op via een DM of de website! 😊😍

Zoek je nog een trouwlocatie waar je prachtig binnen kunt trouwen? Kijk dan eens bij  in Boskoop! Want moet je kijken ho...
08/07/2025

Zoek je nog een trouwlocatie waar je prachtig binnen kunt trouwen? Kijk dan eens bij in Boskoop! Want moet je kijken hoe mooi alles hier eruit ziet...!

♡ Sfeervolle, lichte ceremonieruimte
♡ Een gezellig terras voor de lunch
♡ Overal stijlvolle aankleding
♡ Een fijne tuin voor de fotoshoot met het bruidspaar en/of de gasten!
♡ Een prachtige dinersetting

Echt een aanrader wat mij betreft!!

🥰🥰🥰
03/07/2025

🥰🥰🥰

Sinds 2013 zit Martijn in een rolstoel met een dwarslaesie, als gevolg van complicaties tijdens zijn behandeling voor lymfklierkanker. Hij en zijn vrouw Thamar vertellen over hun bruiloft😍:

"Op het moment dat ik een dwarslaesie kreeg was ik dertien jaar oud en leerde ik Thamar even later op de middelbare school kennen. Inmiddels zijn we gelukkig getrouwd! Het vinden van een trouwlocatie ging gelukkig erg makkelijk: onze locaties kenden we namelijk al. Mijn trouwpak heb ik bij een ervaren atelier op maat laten maken. Dat was nog een verrassing voor Thamar, dus ben ik samen met mijn moeder en zus gegaan.” Thamar: “Bij het uitzoeken van mijn jurk moest ik natuurlijk ook rekening houden met Martijns rolstoel. Een grote prinsessenjurk zou bijvoorbeeld niet kunnen. Dan kan ik niet comfortabel naast hem staan, is er een risico dat hij over mijn jurk rijdt en als ik bij hem op schoot wil zitten, zou dat ook niet kunnen. Van tevoren hebben we een pre-wedding shoot gedaan, dus we wisten wel hoe we voor de foto’s moesten poseren.”

Foto: Willeke Terlouw Fotografie

Big news! ❤️ Er gaat wat veranderen voor 2026: ik ga namelijk 'maar' 10-15 in plaats van 20-25 bruiloften doen volgend j...
27/06/2025

Big news! ❤️ Er gaat wat veranderen voor 2026: ik ga namelijk 'maar' 10-15 in plaats van 20-25 bruiloften doen volgend jaar..!

Hoe dat zo? Nou, ik vind bruiloften enorm leuk en wat dat betreft zou ik er wel 100 per jaar van willen doen (bij wijze van spreken hoor 🤣). Maar het is ook echt wel intensief, zowel de bruiloften zelf als ook al het werk ervoor en erna. En met een gezin is die combinatie soms wel wat veel, en veel geregel, zeker in het hoogseizoen.

En eerlijk gezegd, vond ik die keuze eerst best wel lastig. Want ik vind mijn werk gewoon superleuk, krijg er ook echt energie van en nee-zeggen soms best lastig.
Maar weet je, na heel wat jaren van keihard werken, gun ik mezelf gewoon een rustiger jaar. Zo simpel is het eigenlijk! Een soort sabbatical, maar dan anders. Want helemaal stoppen met werken, dan zou ik het teveel missen! 😍 Maar meer rust "in de tent", zodat ik niet minder, maar juist meer van mijn werk én privé kan genieten!

Wat het betekent voor jou als volger? ❤️ Als je trouwplannen hebt en mij graag wilt boeken als jullie trouwfotograaf - dat je niet te lang moet wachten
❤️ Dat ik wellicht iets minder online zichtbaar ben, maar dat weet ik nog niet zo goed 😊
❤️ Dat ik het nog steeds superleuk vind als jullie me blijven volgen, mond-tot-mondreclame blijven maken enzo 😘

Kortom, ik ga zéker niet weg of stoppen, maar het gewoon wat rustiger voor mezelf maken, zodat ik extra kan genieten van de bruiloften die ik wel ga doen en meer tijd heb om te genieten van andere dingen in het leven!

Joeee! 🥰😊

Als je 2 jaar samen bent, dan vier je dat natuurlijk met een gezellige preweddingshoot! Dus plande ik begin mei een prew...
25/06/2025

Als je 2 jaar samen bent, dan vier je dat natuurlijk met een gezellige preweddingshoot! Dus plande ik begin mei een preweddingshoot in met en .schlp ❤️😍
Veel gezelligheid, gelach, geknuffel en gewandel, met onder andere deze foto’s als resultaat.

Morgen is het zover en gaan ze trouwen. Ik heb alle spullen alweer klaar staan! Tot morgen! ❤️🥰😘

Morgen trouwen lieve .qualm en . Slechts vier weken geleden hebben we “opgewarmd” (🤪🫣) bij de bruiloft van de broer van ...
19/06/2025

Morgen trouwen lieve .qualm en . Slechts vier weken geleden hebben we “opgewarmd” (🤪🫣) bij de bruiloft van de broer van Melissa en morgen gaan en ik deze bruiloft weer samen knallen! Zoveel zin in!!! ❤️🥰😍

06.06.25 - De dag van Tijmen & Iza. Een eigen trouwauto, waar Tijmen úren aan geklust en gesleuteld heeft. En trouwen in...
11/06/2025

06.06.25 - De dag van Tijmen & Iza. Een eigen trouwauto, waar Tijmen úren aan geklust en gesleuteld heeft. En trouwen in eigen tuin, waar Iza en haar familie úren hebben gestoken in het versieren en trouwklaar maken van de locatie. Wat was het een geweldige dag, daar in oud-Alblas. Een bruiloft om nooit meer te vergeten!

Fotograaf:
Trouwjurk:
Trouwpak:
Haarstylist:

Had ik jullie al eens verteld hoeveel ik hou van mijn werk als bruidsfotograaf?! 😍 Vast wel, maar toch zeg ik het nog ee...
12/05/2025

Had ik jullie al eens verteld hoeveel ik hou van mijn werk als bruidsfotograaf?! 😍 Vast wel, maar toch zeg ik het nog een keer! 😍

De komende weken staan er weer veel toffe bruiloften op de planning. Het hoogseizoen is echt “aan”. Ik heb vanmorgen de laatste bruiloft opgeleverd, dus kom maar op met die nieuwe beelden! ❤️✨

Jullie zijn alweer bijna 3 jaar getrouwd & ! Gefeliciteerd! 😘 Jullie bruiloft was een heerlijk feestje, daar bij !

Iemand een mooie quote over weerspiegeling? 🤗😌😊❤️🥰
25/04/2025

Iemand een mooie quote over weerspiegeling? 🤗😌😊❤️🥰

Een preview van lieve  en  die begin april trouwden. Het was weer een prachtige lentedag ❤️✨ En moet je dat geweldig lan...
14/04/2025

Een preview van lieve en die begin april trouwden. Het was weer een prachtige lentedag ❤️✨
En moet je dat geweldig lange haar van Elza zien! 😍 Daar maakte een prachtig kapsel van!
En trouwen bij is ook echt een aanrader. Zowel buiten als binnen zó sfeervol!

14/04/2025
“Je krijgt nooit een tweede kans om een eerste indruk te maken!” En dus kan die eerste indruk maar beter goed zijn! 😊Dat...
13/02/2025

“Je krijgt nooit een tweede kans om een eerste indruk te maken!” En dus kan die eerste indruk maar beter goed zijn! 😊

Dat betekende werk aan de winkel. Want ik heb een goedlopend bedrijf, ik maak foto’s waar ik trots op kan zijn, ik heb mooie camera-apparatuur en een fancy cameratas. Maar één ding klopte er niet in het totaalplaatje: mijn thuiswerkplek.
Mijn werkplek was niet meer dan een kale ruimte met een bureau en een stoel erin en een kastje voor mijn spullen. Saai, niet uitnodigend, niet inspirerend en zeker niet passend bij mij, mijn werk en de rest van ons huis. En dat terwijl ik hier uren doorbreng!🧐

Tijd voor actie💪! Ik schakelde de expertise in van Lotte, die sinds 2024 haar eigen interieurbedrijf is gestart. Samen brainstormden we over wat dan wél passend is bij mij, mijn werk en de rest van het huis.

Het resultaat? Een prachtige werkkamer, die zowel praktisch is, als ook professionaliteit en ambitie uitstraalt! Een heerlijke plek om te werken en echt een verlengstuk van mijn werk. En als kers op de taart bevat mijn nieuwe werkplek een prachtig zitje, waar ik toekomstige bruidsparen en collega-fotografen voor mentoring kan ontvangen! ❤️😍

Zoals het zelf omschrijft: “We hebben een standaard thuiswerkplek getransformeerd tot een inspirerend thuiskantoor dat volledig aansluit bij haar werk en persoonlijkheid. Willeke’s nieuwe kantoor is een verlengstuk van haar merk: stijlvol, professioneel en volledig afgestemd op wat ze doet. De ruimte weerspiegelt haar passie en vakmanschap en zorgt ervoor dat haar klanten zich direct welkom voelen.” Ik had het niet mooier kunnen omschrijven!

Nieuwsgierig geworden? Van harte welkom om het resultaat te komen bekijken! 😊

Adres

Boven-Hardinxveld
3371JL

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Willeke Terlouw Fotografie nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact

Stuur een bericht naar Willeke Terlouw Fotografie:

Delen