see.youphotography

see.youphotography Lifestyle- en afscheidsfotograaf
Moeder van twee
Gedreven
Passie voor vastleggen van herinneringen

Terwijl gisteren de aftrap was van mijn trouwseizoen, staan er ook nog een aantal preweddingshoots op de planning. En al...
25/04/2026

Terwijl gisteren de aftrap was van mijn trouwseizoen, staan er ook nog een aantal preweddingshoots op de planning.

En alhoewel een preweddingshoot altijd al mooie foto's opleverd, geeft het zoveel meer dan dat.

Het is namelijk dé perfecte manier om elkaar alvast beter te leren kennen vóór jullie trouwdag. Er is geen tijdsdruk, geen moeten, geen volle planning, maar gewoon samen genieten terwijl ik jullie vastleg zoals jullie écht zijn.

Tijdens deze shoot leren jullie mijn werkwijze kennen: hoe ik werk, hoe ik jullie begeleid en vooral dat het voor de camera staan veel makkelijker en relaxter voelt als dat je dacht. Tegelijkertijd leer ik jullie beter - jullie dynamiek, jullie humor en wat jullie uniek maakt.

En geloof me: dat zorgt ervoor dat jullie je op je trouwdag nóg meer op je gemak voelen. En daardoor onstaan de meest pure, liefdevolle en spontane beelden.

Een preweddingshoot is dus niet alleen waardevol voor nu, maar ook voor straks op jullie bruiloft. En over de prijs hoef je je ook geen zorgen te maken, want die preweddingshoot, die zit natuurlijk gewoon in mijn all-in pakket.

See you!

13/04/2026

Deze prachtige familie mocht ik vorig jaar vastleggen tijdens een minishoot. Binnenkort ben ik van plan weer een daagje minishoots te organiseren.
Denk je nou, mijn kinderen zijn te klein of mijn vriend/man houdt het geen uur vol, dan zijn de minishoots een uitkomst. 20 minuutjes om juist dit moment in tijd vast te leggen.

Stuur een dm als je denkt, ja dat wil ik!

See you

Samen werken, samen creëren ♡Tijdens deze shoot mocht ik dit duo vastleggen. Twee mensen die elkaar perfect aanvullen, i...
01/04/2026

Samen werken, samen creëren ♡

Tijdens deze shoot mocht ik dit duo vastleggen. Twee mensen die elkaar perfect aanvullen, inspireren én tegelijkertijd het ontzettend oneens kunnen zijn en elkaar daardoor versterken.

Het was mooi om te zien hoe moeiteloos hun samenwerking verloopt. Na al jaren elkaars partners in het leven te zijn, zijn ze dat sinds afgelopen jaar ook in het werk. Achter hun bedrijf zit niet alleen vakmanschap, maar vooral een sterke connectie.

Mijn focus tijdens deze shoot was niet alleen vastleggen wat ze doen, maar vooral wie ze zijn. Professioneel, eigen, vol humor en passie.

Beelden die niet alleen hun werk zichtbaar maken, maar ook het verhaal erachter vertellen.

Ben jij klaar om jouw verhaal zichtbaar te maken in beelden die écht bij je passen? Stuur me dan een dm en dan maken we een afspraak.

See you!

De fotograaf op de foto..Eerlijk is eerlijk, ook ik voel me achter de camera meer op mijn gemak als ervoor. Maar omdat i...
30/03/2026

De fotograaf op de foto..

Eerlijk is eerlijk, ook ik voel me achter de camera meer op mijn gemak als ervoor. Maar omdat ik weet hoe belangrijk het kan zijn om ook mooie foto's van jezelf te hebben laat ik ze wel maken. En ben ik ook zo weer over mijn cameravrees heen. Gewoon meegaan met de gekte en gaan en dan is het stiekem best wel leuk.

Dus, it's me, hi!
En als we dan toch bezig zijn, meteen maar wat feitjes over degene die zich meestal achter de camera bevind.

• mensen noemen mij altijd creatief, ik noem mezelf vaker iemand die graag gebruikt maakt van goede ideeën van een ander om daar dan een eigen draai aan te geven.

• ik sta liever op de achtergrond als op de voorgrond, maar op de momenten dat dat nodig is heb ik er geen moeite mee om mensen aan te sturen om tot het gewenste resultaat te komen.

• ik spoor niet (reis dus zo min mogelijk met trein of openbaar vervoer), omdat ik dingen graag zoveel mogelijk zelf in de hand heb.

• fietsen vind ik helemaal niks, laat mij maar kilometers lopen dat maakt me veel gelukkiger

• stilzitten is niet mijn ding, het liefst heb ik altijd iets om handen, maar met een boek ik handen kan ik wél de tijd vergeten.

• autorijden vind ik heerlijk, ik ervaar daarmee zo'n vrijheid dus een bruiloft in Friesland, geen probleem, ik rijd wel!

• ik heb jaren in de zorg gewerkt en af en toe kan ik het tijdens een shoot niet laten om te zorgen.

• in de fotografie kan ik mijn ei kwijt en dat maakt me echt blij!

Ben jij nou net als dat ik ben, liever op de achtergrond dan op de voorgrond aanwezig, maar wil je wél mooie foto's van jezelf, laat mij dan die fotograaf zijn die je op je gemak stelt, zodat ook jij mooie beelden van jezelf of je gezin hebt.

See you!

Er was warmte, echte liefde, humor.  Zichtbaar, voelbaar.Van de broertjes en zusje van de bruid die toekeken hoe hun zus...
20/03/2026

Er was warmte, echte liefde, humor. Zichtbaar, voelbaar.

Van de broertjes en zusje van de bruid die toekeken hoe hun zus klaargemaakt werd voor haar grote dag, tot aan opa die hun toesprak en hun de zege gaf.

En al die momenten én de momenten er tussenin legde ik vast om ze voor altijd te kunnen koesteren.

See you

Heb je wel eens met paarden geshoot, of sta je daarvoor open?Dat was de vraag die ik van dit knappe stel kreeg toen ze m...
17/03/2026

Heb je wel eens met paarden geshoot, of sta je daarvoor open?

Dat was de vraag die ik van dit knappe stel kreeg toen ze mij benaderde of ik hun bruiloft vast wilde leggen. Op hun bruiloft wilde ze namelijk ook graag hun paarden betrekken in de fotoshoot.

Dus stelde ik voor om de preweddingshoot alvast met de paarden te doen. Zodat we konden zien hoe dat zou gaan. Dus ging ik met een p**i langkous instelling op pad vorige week. Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan. Kijk en oordeel zelf of dat gelukt is.

De komende weken staan in het teken van meer preweddingsshoots en dat maakt dat ik alweer helemaal zin heb in bruiloften die ik dit jaar mag vastleggen.

Voor dit jaar heb ik nog ruimte voor twee bruiloften, dus denk jij na het zien van deze foto's, dat lijkt me wel wat neem dan snel contact op en dan kjjken we of jullie datum nog beschikbaar is,

See you ♡

Omdat ieder kind telt...Zoals ik al eerder heb vertelt hoop ik eind oktober 2026 naar Rwanda te gaan om daar een muskath...
26/11/2025

Omdat ieder kind telt...

Zoals ik al eerder heb vertelt hoop ik eind oktober 2026 naar Rwanda te gaan om daar een muskathlon te gaan lopen voor compassion.

In één dag 63 kilometer wandelen, daar de kinderen van projecten van compassion te bezoeken en zo hopelijk een rimpeling te veroorzaken, omdat ieder kind telt.

Gisteren was ik aanwezig bij een informatieavond en werd heel duidelijk hoe dankbaar wij mogen zijn dat onze wieg hier stond en niet daar. Bij compassion hebben ze hutjes nagebouwd om 'ons' te laten ervaren hoe er op deze wereld nog steeds mensen leven. Een 'hutje' van pak hem beet 2x2 waar een gezin van 7 mensen eet, slaapt, leeft. En hutje is een nogal groot woord.. wat takken, muren van klei en met geluk een paar golfplaten.

Om geld vragen is niet echt mijn ding, dus dacht ik wat nou als...

♡ we koesteren wie we om ons heen hebben.
♡ we de herinneringen vastleggen
♡ we de warme gevoelens delen

Daarom deze actie, bestel nu voor €35 bij mij een harmonica boekje. Dan stort ik de opbrengst direct door naar compassion. Het kunnen telefoonfoto's, digitale foto's of foto's van een shoot bij mij zijn.

App op 06-55815273 en stuur 10 foto's door dan maak ik daar een album van. Jij een mooi cadeau voor de sinterklaas of kerst en een kind in Rwanda eten voor een maand.

Help jij mee?

Levenslessen In 2016 keken de jongens naar de film the good dinosaur. In die film moet de hoofdpersoon, Arlo, afscheid n...
20/10/2025

Levenslessen

 

In 2016 keken de jongens naar de film the good dinosaur. In die film moet de hoofdpersoon, Arlo, afscheid nemen van zijn vriendje, omdat die zijn familie terugvind en het beter voor dat vriendje is om bij zijn familie te zijn.

Toen had ik met een van mijn kinderen een gesprek hierover en zei hij, dat zou ik nooit kunnen. En vertelde ik hem, als je echt van iemand houdt, dan laat je hem los, als het beter voor die persoon is.

Ik kon hem dat met volle overtuiging zeggen, omdat ik uit ervaring sprak. Op de dag dat duidelijk werd dat Remco zou komen te overlijden, vandaag 13 jaar geleden. Op het moment dat zijn lichaam aan het vechten was  lag ik naast hem op het bed, mijn hand op zijn hart en zei ik letterlijk tegen hem, ga maar, laat maar los, je hebt genoeg gestreden, het is goed zo, wij redden het wel.

Ga maar, mijn ultieme daad van liefde. Het kostte mij alles om dat te zeggen, om hem los te laten. Maar als je echt van iemand houdt, dan laat je hem los, als het beter voor die persoon is.

 Laatst hoorde ik deze audio en kwam ik tot het besef dat ook Remco zijn ultieme daad van liefde getoond heeft. Want, hoewel we niet samen zijn gebleven voor de rest van mijn leven, is hij wel bij me gebleven voor de rest van zijn leven. En daar zal ik hem altijd dankbaar voor blijven.

Vandaag, 13 jaar geleden. Een eeuwigheid geleden en als gisteren.

Heb elkaar lief, geniet, houdt vast, leg vast. Zolang het kan.

See you


Een brievenbus op een begraafplaats, soms zou ik willen dat de post daadwerkelijk aan zou kunnen komen. Meer weten van m...
17/10/2025

Een brievenbus op een begraafplaats, soms zou ik willen dat de post daadwerkelijk aan zou kunnen komen. Meer weten van mijn gedachten hierover, lees dan verder op de volgende slides. See you

'We hebben alle vertrouwen in jou, na de shoot al, maar nu helemaal'  Zulk soort berichtjes terug krijgen na het leveren...
17/09/2025

'We hebben alle vertrouwen in jou, na de shoot al, maar nu helemaal'

Zulk soort berichtjes terug krijgen na het leveren van een preweddingshoot, blijer kun je mij niet maken.

Ik snap dat mensen soms tijdens een shoot denken, wat laat je ons nu doen en wat moet daarvan komen, maar vertrouw op mij.

Na vele shoots en bruiloften weet ik al snel wat werkt bij jullie en wat niet. Dus ga mee met de gekte, en vergeet vooral ook niet om van het moment te genieten. Dan zorg ik voor die beelden die jij hebben wilt.

See you

❤️

Adres

Boven-Hardinxveld

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer see.youphotography nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact

Stuur een bericht naar see.youphotography:

Delen