15/01/2026
Winterbruiloften : Sfeervol, warm en heeeel gezellig !
Op 19 december fotografeerde ik mijn allerlaatste bruiloft van 2025, en dat was een hele bijzondere! 💖✨
Winterbruiloften zijn sowieso erg onderschat vind ik: alles is zo mooi versierd , romantische lampjes, buiten koud, binnen warm, gezellig en super intiem met alle lieve familieleden en beste vrienden 🤍 Er was kerstversiering, gluhwijn, kaarsjes, de bruid had een brief geschreven voor haar ouders en vriendinnen en las deze persoonlijk aan ze voor (huilen natuurlijk! ) er waren geloftes die heel intiem tijdens de fotoshoot werden uitgesproken, en tijdens de kerkdienst werden de 3 prachtige kinderen van het bruidspaar persoonlijk door hun ouders toegesproken met een zelf geschreven speech. 🤍
De voorbereiding was top , maar op de dag zelf was alle vrijheid en ruimte om alles anders te doen als iets anders liep 🤍
Na de openingsdans kwam er een first dance met de bruid en haar vader, en daarna gingen de voetjes van de vloer !
Ik denk dat ik nog zoveel vergeet te vertellen, maar het was een dag die super persoonlijk en mooi was ! Ik ben heel blij dat ik hier onderdeel van uit mocht maken ❤️
Oh en wat mij betreft een dikke tip , als de omstandigheden het toelaten is om als bruid een first look met je vader te doen ! 🫶-》 1e foto 🥹
Locatie :
Fijne samenwerking met :
Band :
( Voor mijn collega leveranciers :Heb je ook meegeholpen deze dag zo mooi te maken en ben ik vergeten je taggen, stuur me dan even een berichtje !🥰)