Fotograaf uit de Achterhoek die graag een deel van jou of jullie herinnering wil vastleggen. Al op jonge leeftijd pakte ik de camera's erbij of dit nou een lege wegwerpcamera was om mee te spelen of een echte waar eerst nog een rolletje in ging, die later werd vervangen door een digitale camera. Fotografie begon bij mij niet met perfecte camera's of technische regels, maar het kijken. Het kijken e
n dus ook vastleggen van momenten die ik belangrijk of mooi vond om vast te leggen. En nu doe ik dat nog steeds, ik leg de lach vast die eruit springt wanneer jij veilig genoeg voelt, hoe een hand automatisch de ander opzoekt, hoe een moment soms maar één seconde duurt en daarna nooit meer precies zo terug komt. Elke foto verteld een verhaal van dat moment en het mooie aan die ene foto kan zijn dat iedereen er een ander verhaal bij heeft. Tijdens de shoot draait het bij mij niet alleen om 'mooi staan'. Je hoeft niet te weten wat je met je handen moet doen, want tijdens de shoot begeleid ik, laat los waar kan en geef ook ruimte voor de spontane momenten. De spontane momenten vind ik het leukste, want vaak zitten daar de beelden tussen die blijven hangen! Ik leg dan ook graag de foto's vast in de verschillende seizoenen op een mooie buiten locatie. Zo ontstaan er niet alleen unieke beelden, maar ook een bijzonder moment. Wat mensen vaak over mijn shoots zeggen? Dat het ontspannen voelde. Dat het meeviel (of zelfs leuk was). Ze zien zichzelf terug op de foto's zoals ze zijn. Dat is voor mij het grootste compliment. Ik maak foto's om vast te houden wat nu belangrijk is. Voor later, voor herinneringen, voor jullie verhaal!