01/04/2026
Vandaag vieren wij ons 11-jarig jubileum met Thograpictures.🥳
Voor wie het nog niet wist: onze naam komt van Thoma en de Graaf. Tho + Gra = Thograpictures.
Wat ooit begon als een hobby, is uitgegroeid tot een serieus bedrijf. In de afgelopen jaren hebben we veel geïnvesteerd in professioneel materiaal en in onze kennis van fotografie en nabewerking. Maar eerlijk is eerlijk: zonder jullie was dit nooit gelukt.
We hebben inmiddels een mooie groep trouwe klanten opgebouwd. Gezinnen waar we met trots in mee mogen groeien. Van een eerste familieshoot, naar een bruiloft, daarna een zwangerschap en een newbornshoot. En daarna gewoon weer terug voor nieuwe herinneringen. Dat blijft bijzonder.
We hebben in al die jaren veel mogen vastleggen.
Mooie momenten, maar soms ook moeilijke. Denk aan uitvaarten of stilgeboren kindjes. Alles wat we doen, doen we met hart en ziel. Of het nu gaat om trouw of rouw.
Mensen vragen ons wel eens wat we eigenlijk allemaal fotograferen. Ons antwoord is simpel: alles van geboorte tot overlijden en alles wat daartussen zit. Van zakelijke shoots tot huisdieren, van families tot jullie collega’s. Alles is voor ons een mooie uitdaging.
Voor later lijkt het ons geweldig om eens een boek te schrijven over alles wat we hebben meegemaakt. We hebben nu eigenlijk alweer teveel tekst neergezet en we zouden nog zoveel willen vertellen.
Daarom gaan we voorlopig nog lekker door met wat we het allerliefste doen: samen met jullie herinneringen maken.
BEDANKT voor jullie vertrouwen, support en alle mooie momenten.
Liefs Andre en Claudia
www.Thograpictures.nl
PS: Heb jij ooit een mooie herinnering bij ons laten maken en een foto bij de hand? Wil je die dan met ons delen in de reacties met het jaartal erbij?
Zodat wij ook een rijtje mooie herinneringen krijgen 🥰