03/01/2023
Aan alles komt een eind, zoveel vertrouwde dingen, worden herinneringen, geschreven in je hart!
(eind musical groep 8 uit 1999 hahaha)
Sommige van jullie weten het al, voor andere zal het een flinke verrassing zijn.
Per 1 maart 2023 stop ik met mijn studio bij 't Boshuys.
Ik heb er 3 jaar met heel veel plezier gezeten, maar eerlijk is eerlijk, ook ik heb het mede door corona best zwaar gehad.
Dat ik stop met mijn studio wil niet zeggen dat ik ga stoppen met fotograferen.
Voordat ik de studio had heb ik veel buiten gefotografeerd en bij mensen thuis. Dit ga ik nu ook weer doen.
Mocht je vragen hebben laat het me dan weten. Mailen kan altijd, bellen alleen op woensdag t/m zaterdag.