05/04/2026
Eerste Paasdag vandaag.. En precies een week geleden gebeurde er iets wat we niet snel vergeten.
Mandy (32) deed mee met Wandelen voor Wensen. Niet vanzelfsprekend, want ze is zelf ziek en net geopereerd. En toch deed ze mee samen met onze fantastische vrijwilligers. Voor haar opa mocht de stichting ooit een wens vervullen.
Nu deed zij mee, voor de stichting. Voor anderen. Dat is waar het om draait. Voor elkaar. Juist op momenten die er echt toe doen. 💚
Weet jij nog iemand die we mogen helpen met een laatste wens, vul dan het wensformulier in op onze site: https://lnkd.in/er2pJR3J of wil je meer informatie over onze Stichting kijk dan op https://lnkd.in/gQqvzdZ
📷 Markatfotografie
📷 future fotografie
💚 Stichting Ambulance Wens Nederland