05/09/2019
Vorige week was het zo'n heerlijke ochtend. Een ochtend waarop ik met dit leuke stel de hei opging om foto's te maken nu de hei nog redelijk in bloei staat.
Ik geniet elke keer weer als ik door de prachtige natuur loop. De mooiste plekjes om een fotoshoot te doen, vind ik toch echt in de natuur. Heerlijk buiten zijn.
Wat vind jij? Lekker de natuur in of liever binnen zijn?