14/05/2026
Gisteren zijn Mark & getrouwd! Wat een feestje! Tussen de buien door hebben we prachtige foto's kunnen maken, met hoe kan het ook anders, Mark zijn eigen vrachtwagen als trouwauto! Super tof! En natuurlijk had ik ook mijn drone mee! Genieten jullie mee? Swipe maar! ➡️➡️
Mark en Renske bedankt dat ik jullie prachtige dag heb mogen vastleggen en heel veel geluk samen! ❤️