Bill hobbyfotografie

Bill hobbyfotografie Ik ben Bill Holtrop een hobbyfotograaf. Als een jongen van 12 jaar een oude AFGA klick-klack camera in m’n handen gekregen en daarmee mocht ik oefenen.

Het fotograferen heeft me nooit los gelaten en mag ik vastleggen al het mooie wat ik tegenkom. Graphic design. Posters, logo,s, businees cards, flyers, etc

Meinerswijk, Arnhem
03/05/2026

Meinerswijk, Arnhem

Enige tijd geleden hadden we een wedstrijd van onze fotoclub Focel in Elst met de opdracht "water in al zijn vormen". Om...
22/12/2025

Enige tijd geleden hadden we een wedstrijd van onze fotoclub Focel in Elst met de opdracht "water in al zijn vormen". Omdat ik wat tob met m'n gezondheid, een binnenhuisopstelling gecreëerd, wat dit resultaat heeft opgeleverd.
En ja hoor, zelfs de derde prijs ermee behaald 😀

de Oude Haven van Harderwijk
02/10/2025

de Oude Haven van Harderwijk

Wat een geweldige dag hadden we gisteren in Harderwijk. Fotos net voor en bij ondergaande zon en het gouden uurtje. Lang...
01/10/2025

Wat een geweldige dag hadden we gisteren in Harderwijk. Fotos net voor en bij ondergaande zon en het gouden uurtje.
Lange sluitertijden is mijn favoriete vorm van fotograferen en daar leende zich gisteren het weer zich prima voor.

Camera: Nikon D750
Lens: Nikon 20mm f1.8
Filters: NiSi v5
Statief: Benro Mach3 TMA28A
Balhoofd: Sunwayfoto EB-44
Rugtas: Wandrd prvke 21





Een dag Ouwehands Dierenpark.Voor mij de eerste keer en wat heb ik genoten. Hier zomaar een greep uit de vele foto's.
26/09/2025

Een dag Ouwehands Dierenpark.
Voor mij de eerste keer en wat heb ik genoten. Hier zomaar een greep uit de vele foto's.


Posbank bij ondergaande zon
26/08/2025

Posbank bij ondergaande zon




Vandaag na een lange gedwongen medische pauze er weer op uit kunnen gaan. Deze keer dicht bij huis:
22/08/2025

Vandaag na een lange gedwongen medische pauze er weer op uit kunnen gaan. Deze keer dicht bij huis:

Wheathampstead, een prachtig dorpje buiten Londen met z’n karakteristieke Engelse uitstraling. Met een oud stationnetje....
12/06/2025

Wheathampstead, een prachtig dorpje buiten Londen met z’n karakteristieke Engelse uitstraling. Met een oud stationnetje.

Mijn eerste macro foto’s. Moet nog feel oefenen, maar wel leuk om te doen. Voordeel: je kan er rustig bij gaan zitten of...
09/06/2025

Mijn eerste macro foto’s. Moet nog feel oefenen, maar wel leuk om te doen. Voordeel: je kan er rustig bij gaan zitten of zelfs gaan liggen 😅.



Konikspaarden Meinerswijk.Mijn eerste foto's met een nieuwe Tamron 70-200mm f2.8 G2.  Vrienden van Meinerswijk
30/05/2025

Konikspaarden Meinerswijk.
Mijn eerste foto's met een nieuwe Tamron 70-200mm f2.8 G2.


Vrienden van Meinerswijk

Adres

Gorinchemstraat 50/618
Arnhem
6843KS

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Bill hobbyfotografie nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Delen