01/09/2022
Oh jongens..... Tijd tekort hier
Maar dat is bij mij alleen maar goed nieuws!
We hebben onze draai helemaal gevonden in het mooie Apeldoorn, zoveel leuke nieuwe mensen en zoveel leuke nieuwe vriendjes voor de kids 🧡 Daarnaast zijn we nog steeds volop aan het klussen aan ons schattig Apeldoorns huisje en is het ook qua werk niet bij te benen.
En socialmedia.........nee.......dat is nog altijd niet mijn prioriteit 🙈Én dat ondanks dat ik het geweldig vind om al die powervrouwen én heren te mogen fotograferen voor hun websites.
Gisteren mocht ik nog even heerlijk stoeien met de ringen van een bruidspaar die dubbele pech hadden op hun dag....Regen regen en nog eens regen én ook nog eens hun ringen niet op tijd geleverd...
Dus dan maar achteraf nagenieten ;-)
Morgen mijn laatste bruiloft van dit seizoen en dan gaan we het mooie herfstseizoen in met volop gezinnen, goldenhours en brandingshoots.
Dus bij deze even een liefdevolle groet vanuit het mooie Apeldoorn en wie weet tot snel!!