Zolang ik mij kan herinneren ben ik gefascineerd door de natuur om ons heen. Hierbij heeft het „Groene Hart” bij mij een zeer bijzonder plekje. Zo ontstond het enthousiasme om al dat moois om ons heen vast te leggen. Er zijn zoveel mooie momenten in dit prachtige stukje Nederland waarbij door de inval van het licht of de verandering van het seizoen het altijd net weer even anders is. Als in het vo
orjaar de natuur ontwaakt uit haar winterslaap, trek ik er graag op uit met mijn camera. Ik ben ook een liefhebber van de herfst zeker wanneer de bomen op een zonnige dag hun herfstkleed met al hun kleuren tonen. Zo heeft elk seizoen wel iets bijzonders. In 2002 heb ik een cursus fotografie gevolgd bij Rien Bloemberg. Hij heeft mij de basiskennis van de fotografie bijgebracht. Mijn enthousiasme en liefde voor fotografie werd alleen maar groter. Vanuit deze cursus is de fotogroep 2x3 ontstaan waarvan ik vanaf het begin lid ben. In 2011 ben ik begonnen met de fotovakopleiding aan de fotovakschool te Rotterdam. In 2013 heb ik deze opleiding met succes afgerond. Tijdens de opleiding heb ik mij vooral toegelegd op het maken van reportages (natuur) en reisfotografie. Foto’s van bijzondere mensen, bijzondere beroepen. Maar ook het maken van foto’s met een boodschap is iets wat ik graag doe. Neem gerust een kijkje op deze pagina. Ben je geinteresseerd in een foto, laat dan een berichtje achter of stuur een mail naar [email protected]
Bellen kan natuurlijk ook 0610664286. De vertoonde foto's kunnen in diverse maten en op diverse materialen worden afgedrukt: hout, canvas, alu dibond, als tuinposter of decodoek (groot formaat) maar ook op gewoon fotopapier. Ben je geinteresseerd stuur mij dan even een pb of mail naar [email protected]