11/06/2026
Ik merkte dat ik het superleuk vond om deze jonge dame van 15 te fotograferen. In Amerika is het heel normaal om aan het einde van high school een shoot te doen, als een afronding van de ene fase, de start van een nieuwe. Je kind die alleen maar groter en volwassener gaat worden na de middelbare schooltijd. 😭 Iets met het gaat gewoon veel te snel! Alle ouders knikken nu instemmend 😋
Hoe mooi zou het zijn om bij deze fase van overgang wat meer stil te staan met elkaar. Vanuit 12 jaar tot 16 jaar, hoe was die tijd voor je kind, voor jullie als gezin, wat waren de ups en downs. En hoe gaan we deze nieuwe fase in, wat hebben jullie nodig van elkaar en misschien kun je er wel mooie doelen aan koppelen 😍
Maak er een speciale dag van, met een fotoshoot van alleen je kind, zonder pa en ma en irritante broertjes/zusjes, gewoon even jij, samen met mij, geen schaamte, geen stress, maar plezier, in de studio of met een laag zonnetje op een mooie plek waar jij graag bent en laat zien wie jij NU bent.
Ik zeg JA! Ga je mee?? 🥳✨️👌🏼